عصر بازار

در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز

بانک ملی ایران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد

عصر اعتبار- عملکرد مطلوب بانک ملی ایران درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۳۹۳، از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان تهران، لوح و تندیس ویژه را دریافت کرد.

بانک ملی ایران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش یک روزه آموزشی ـ توجیهی که به میزبانی بانک مسکن در مشهد مقدس برگزار شد و مسئولان ستاد اقامه نماز و دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه¬های اجرایی استان تهران حضور داشتند، لوح و تندیس ویژه بانک ملی ایران توسط سرپرست اداره¬کل روابط عمومی و دبیر ستاد اقامه نماز این بانک، دریافت شد.
    در ارزیابی به عمل آمده از دستگاه‌های اجرایی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز که بر مبنای طرح نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت گرفته است، ستاد اقامه نماز استان تهران، عملکرد این بانک در سال 93 را به جهت تعیین اهداف روشن، راهبردهای موثر، تدوین برنامه عملیاتی مشخص، پیگیری و ارزیابی مستمر، تهیه مستندات اجرایی کافی و ارائه مستندات و برنامه‌ها در سامانه سجاده، شایسته تقدیر ویژه معرفی کرده است.
    مدیریت، خط‌مشی و راهبرد، مدیریت منابع انسانی، همکاری‌ها و منابع، نتایج و دستاوردها از جمله معیارهای این رتبه بندی است.
    گفتنی است بانک ملی ایران طی سال‌های گذشته در این ارزیابی به عنوان دستگاه برتر شایسته تقدیر معرفی شده بود و در سال 1393، به علت عملکرد فعال و مطلوب در این زمینه، با ارتقای جایگاه خود در این رده‌بندی و کسب بالاترین عنوان، شایسته تقدیر ویژه شناخته شد..

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی