عصر بازار

اعطای وام با کارمزد ۴ درصد برای نوسازی بافت های فرسوده

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، ارائه وام با کارمزد حدود ۴ درصد برای ریزدانه ها را مهمترین اقدام مدیریت شهری در نوسازی بافت فرسوده دانست که با هماهنگی دولت، ‌شورا و شهرداری درسال ۹۵ انجام می شود.

اعطای وام با کارمزد ۴ درصد برای نوسازی بافت های فرسوده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، عبادالله فتح اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران،گفت: ارائه این تسهیلات برای مالکان ریزدانه هایی است که در فرآیند تجمیع قرار می گیرند.
    وی گفت: در محلات بافت فرسوده با دو عنصر مواجه هستیم که یکی از آنها مالکی است که در صورت تصمیم به نوسازی باید در دوره ساخت، امکان ادامه زندگی را داشته باشد و دیگری سازنده ای است که باید به نوعی علاقه مندی به ساخت و ساز در یک بلوک شهری فرسوده برایش ایجاد شود، از این رو بحث ارائه تسهیلات دراین حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

    فتح اللهی همچنین از ارائه تسهیلات به سازندگان و کسانی که می خواهند انبوه سازی انجام دهند خبر داد و گفت:‌ با توافق صورت گرفته بین مدیریت شهری و دولت، صندوق توسعه محلات بافت فرسوده تشکیل و در صورت تصویب بودجه آن در شورای شهر، گامی برای بهبود فرآیند ساخت و ساز در شهر تهران برداشته می شود.

    وی گفت: در انتظار تصویب نهایی بودجه در شورای شهر هستیم تا با راه اندازی این صندوق ،‌ نخستین بار سازندگان یک بلوک هم مورد حمایت قرار گیرند.
    فتح اللهی پیش بینی کرد:‌ با منابعی که به این صندوق واریز شود و طراحی آیین نامه و نیز تصویب شورای شهر از سال آینده افراد از این تسهیلات برخوردار شوند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی