عصر بازار

در پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست

معرفی اقدامات سبز سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی

عصر اعتبار- سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی با مجموعه ای از برنامه های آموزشی، اطلاع رسانی و آگاهی بخش در نمایشگاه محیط زیست حضور می یابد.

معرفی اقدامات سبز سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مختار رمضانی مسئول واحد HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی گفت: این نخستین حضور سازمان در نمایشگاه بین المللی محیط زیست است که امیدواریم زمینه ساز همکاری های متقابل در آینده شود.
    وی افزود: سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی با توجه به نیاز ، اقدام به راه اندازی واحد HSE کرد که در این واحد با همکاری سایر مسئولین تلاش کردیم گام های محیط زیستی برداریم.
    رمضانی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در این سازمان در راستای استفاده بهینه از انرژی بیان داشت: اقدامات بانک مرکزی در توسعه بانکداری الکترونیک موضوعی است که شاید کمتر دیده شده اما تاثیر مستقیم بر کاهش ترددهای غیرضروری شهروندان و در نتیجه کاهش آلودگی هوا بخصوص در کلانشهرها داشته است.
    وی افزود: سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی در زمینه تولید کاغذ اسکناس و مسکوکات و همچنین امحای اسکناس های فرسوده همواره تلاش کرده است که به تکنولوژی های نوین که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کنند، مجهز شود.
    مسئول واحد HSE سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی با اشاره به برنامه های این سازمان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: با مساعدت مدیران سازمان امسال در نمایشگاه محیط زیست حضور خواهیم داشت که علاوه بر معرفی اقدامات سبز سازمان تولید اسکناس و مسکوک، زمینه حضور و تقدیر از فعالان و چهره های فرهنگی و اجتماعی که گام های موفقی در این زمینه برداشته اند را فراهم خواهد آورد.
    وی افزود: این سازمان همچنین یک کارگاه آموزشی در بخش جنبی نمایشگاه با عنوان «بانکداری الکترونیک، بانکداری سبز» در ساعت 11:30 دقیقه روز 11 اسفند برگزار خواهد کرد.
    پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز دوران پساتحریم» با حضور سازمان ها، نهادها ، صنایع، شرکت ها و تشکل های مردمی محیط زیستی از دهم تا سیزدهم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو