عصر بازار

جدول قیمت تورهای نوروزی چین

عصر اعتبار- قیمت برخی از تورهای نوروز ۹۵ به مقصد چین به شرح زیر می باشد.

جدول قیمت تورهای نوروزی چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، پکن یا بیجینگ پایتخت پرجمعیت ترین کشور دنیا، مرکز جمهوری خلق چین و یکی از شهرهای مشهور و کهن دنیا می باشد که دارای قدمتی سه هزار ساله است . مناظر و چشم اندازهای زیبای شهر پکن دارا بودن آب و هوای اقلیمی گرم و نیمه مرطوب برخورداری از هر چهار فصل به صورت واضح و مشخص و سرشار از محصولات متنوع و گوناگون که از ویژگی های بارز این شهر می باشد.
    پکن یکی از توسعه یافته ترین شهرهای چین است و امور مالی یکی از مهمترین صنایع این شهر محسوب می شود. بطوریکه از پایان سال 2007 میلادی ، 751 سازمان مالی واقتصادی در این شهر مشغول به فعالیت هستند.

    وضعیت آب و هوا پکن
    چهار فصل در پکن که شهری شمالی محسوب می شود با تابستان های طولانی و گرم ، زمستان های سرد و طولانی و بهار و پاییزی کوتاه شناخته می شود . گرم ترین ماه سال ژوئیه و سردترین ژانویه است . با توجه به توفان های شن مکرر در فصل بهار ، سپتامبر و اکتبر با آب و هوای مطبوع خود بهترین ماه ها برای بازدید از این شهر هستند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی