عصر بازار

قابل توجه شرکت کنندگان در جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه ای

ارسال مدارک جهت خرید سهام بانک پاسارگاد

عصر اعتبار- به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان گرامی در نخستین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌ پاسارگاد می‌رساند، طبق دستور مدیرعامل بانک مبنی بر تخصیص سهام به شرکت‌کنندگان، تعدادی از هنرمندان تاکنون اقدام به ارسال مدارک خود ننموده‌اند. از آنجا که در نظر است هر چه زودتر سهام عزیزان خریداری شود لازم است مدارک کلیه شرکت کنندگان گرانقدر جمع‌آوری شود.

ارسال مدارک جهت خرید سهام بانک پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، از این‌رو خواهشمند است به منظور احترام به حقوق هنرمندانی که مدارک خود را به موقع ارسال کرده‌اند، سایر عزیزان نیز در اسرع وقت جهت ارسال مدارک خود اقدام فرمایند. بدیهی است برگه سهام پس از خرید از بورس به همراه گواهی حضور در جشنواره به نشانی پستی شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.
    گفتنی است نخستین جشنواره فیلم کوتاه بانک‌پاسارگاد از خرداد سال جاری، طی فراخوانی، فعالیت خود را در 3 محور اصلی "حفظ محیط‌‌زیست و منابع طبیعی"، "تکریم خانواده و حقوق اجتماعی"، " معرفی یکی از ویژگی‌های بانک پاسارگاد" و یک بخش جنبی با عنوان "ارسال ایده‌ها" آغاز کرد. در پی استقبال کم‌‌نظیر علاقمندان و هنردوستان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان شهریور 1394 تمدید شد و بیش از 5 هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کردند که در نهایت 1894 فیلم و 500 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. در ارزیابی این آثار که توسط فیلمسازان و هنرشناسان بنام کشور همچون کمال تبریزی، روح‌اله حجازی، دکتر حسن بلخاری و دکتر محمود دهقان صورت گرفت، 300 اثر و52 ایده انتخاب شد و از میان آثار منتخب در هر بخش، تعداد 10 اثر برگزیده شد. نظر به استقبال کم‌نظیر علاقمندان، طبق موافقت مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، مقرر شد به کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره سهام بانک‌پاسارگاد اعطاء شود. همچنین نفرات برگزیده در هر بخش در صورت ادامه تحصیل، بدون هیچگونه تعهدی، مانند برگزیدگان بورسیه بانک‌پاسارگاد در 8 دوره کنکور سراسری، بورسیه خواهند شد. در این جشنواره به نفرات اول تا چهارم در هر بخش به ترتیب، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال و تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال اهدا شد. همچنین در بخش جنبی جشنواره  به 4 ایده برتر در هر بخش، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال اهدا شد. بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و به منظور ایجاد انگیزه در بین هنرمندان جوان، اقدام به برگزاری جشنواره دوسالانه فیلم‌های 180 ثانیه‌ای کرد که بازتاب بسیار خوبی در رسانه‌های جمعی نیز داشت. امید داریم با عنایت پروردگار، این جشنواره در دوره‌های آتی نیز با قوت و کیفیت بسیار عالی ادامه یافته و به عنوان جشنواره‌ای مطرح که بهترین محل برای شناسایی جوانان مستعد و علاقمند است، در بین اهالی هنر مطرح شود.
    گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره، اسامی برگزیدگان و آثار منتخب می‌توانند به سایت  www.pasargadfilmfest.ir  مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو