عصر بازار

قادری مطرح کرد،

اقدامات حقوقی برای اخذ خسارت تحریم‌های ناعادلانه بانکی انجام شود

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می‌رسد باید کار حقوقی جدی انجام شود تا بیشتر از این بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی خسارت و ضرر و زیان نبینند.

اقدامات حقوقی برای اخذ خسارت تحریم‌های ناعادلانه بانکی انجام شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، جعفر قادری گفت: تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا هیچ کدام مبنای قانونی نداشته است و در طول تاریخ روابط بین‌الملل چنین موضوعاتی سابقه ندارد.

    وی تاکید کرد:‌ کشورهای اروپایی و آمریکایی از جایگاه و قدرتی که دارند استفاده کرده و تحریم‌های غیرقانونی را اعمال کردند که هیچ کدام قانونی نبوده و مبنای قانونی با حقوق روابط بین‌الملل نداشته است.

    نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: در یک شرایطی فشارهایی به کشور وارد شد که امکان اعتراض وجود نداشت اما اکنون به گونه‌ای است که می‌توان این ایرادات و اشکالات را برطرف کرد که تا حدودی مشکلات در حال برطرف شدن است. به نظر می‌رسد کار حقوقی جدی باید انجام شود و در جایی که امکان دارد خسارت‌ها اخذ و در جایی که هنوز تحریم‌ها وجود دارد به طور کامل برطرف شود.

    این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان تاکید کرد: در حال حاضر شرایط تغییر کرده که نیاز است کار جدی در این عرصه انجام شود تا بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی از تحریم‌های غیرقانونی اعمال شده ضرر و زیان نبینند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی