عصر بازار

در دومین همایش ملی نظام پیشنهادهای شبکه بانکی صورت گرفت

تقدیر از دبیر نظام پیشنهادها و پیشنهاددهنده برتر بانک ایران زمین

عصر اعتبار- دومین همایش ملی نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور با حمایت بانک ایران زمین در تاریخ بیست‌ونهم بهمن‌ماه با حضور مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارشناسان شبکه بانکی برگزار شد.

تقدیر از دبیر نظام پیشنهادها و پیشنهاددهنده برتر بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش امیر بهرامی نیا – مدیریت امور شعب تهران - به عنوان عضو کمیته علمی نظام پیشنهادات بانکی کشور، کرم سلیمانی، کارشناس مدیریت اعتبارات و نظارت به عنوان پیشنهاد دهنده برتر و مهدی رنجبر – کارمند مدیریت برنامه ریزی و استراتژیک و سازمان   ـ به عنوان دبیر نظام پیشنهادها از بانک ایران زمین از سوی برگزار کنندگان این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.
    لازم به ذکر است این همایش با هدف بسترسازی به منظور توسعه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در شبکه بانکی کشور، بهبود بهره‌وری نظام بانکی کشور با استفاده از نظام مشارکت کارکنان، نهادینه سازی اندیشه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در بدنه نظام برنامه‌ریزی استراتژیک شبکه بانکی کشور، شناسائی مؤلفه‌ها و توانمندساز‌های سازمانی موفقیت نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور و ارتقاء وضعیت جاری آن به میزبانی بانک سپه در محل ساختمان نگین برگزار شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی