عصر بازار

همایش تبیین برنامه ششم توسعه فردا برگزار می شود

عصر اعتبار- همایش تبیین برنامه ششم توسعه فردا سه شنبه با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، برگزار می شود.

همایش تبیین برنامه ششم توسعه فردا برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما ، رئیس امور برنامه‌ریزی، آمایش سرزمین و محیط‌زیست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: اقای طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی، نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سیف رئیس کل بانک مرکزی هم حضور دارند.

    فرخ مسجدی افزود : این همایش با حضور مقامات عالی رتبه و مهمانانی که به این مراسم دعوت شده اند از دستگاه های اجرایی و معاونت های کشور برگزار می شود.

    وی ادامه داد: این همایش فردا چهارم اسفند از هشت و نیم صبح با سخنرانی ها آغاز می شود و تا عصر با برگزاری میزگردها ادامه دارد.
    مسجدی با اشاره به اینکه همایش با برگزاری 15 میزگرد به اتمام می رسد ، گفت : نشست های عصر به ریاست یکی از اعضای دولت و هیئت رئیسه و همچنین کارشناسان برگزار می شود.

    وی افزود: این میزگردهای تخصصی شامل اقتصاد کلان، بهبود فضای کسب و کار، توسعه مشارکت بخش خصوصی، بخشهای آب و کشاورزی،‌ صنعت و معدن، آموزش، پژوهش، سلامت، حمل و نقل، ارتباطات و فناوری، انرژی، فرهنگ و میراث فرهنگی، سیاست داخلی، حقوقی و قضایی، آمایش و توسعه منطقه ای و محیط زیستی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی