عصر بازار

بانک دی یک بنگاه اقتصادی چابک، منطقی و مشتری‌مدار است

عصر اعتبار- ساختمان جدید شعبه بانک دی استان خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند با حضور مدیرکل امور اقتصادی استاندار ی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندار بیرجند و عضو هیات مدیره و مسولان بانک دی، فعالان اقتصادی و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران گشایش یافت.

بانک دی یک بنگاه اقتصادی چابک، منطقی و مشتری‌مدار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی در این مراسم فعالیت بانک دی در بیرجند را در مسیر افتخارآفرینی توصیف کرد و گفت: توسعه دستاوردهای انقلاب وظیفه همگانی است و باید همه تا جایی که توان دارند به کشور و این مردم و به خصوص خانواده شهدا و ایثارگران خدمت کنند.

    حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه این فضای زیبا و فعالیت در آن را از برکت جانبازی جانبازان و جانفشانی شهدای عزیزی داریم که در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی همه چیز خود را فدا کردند، از مدیران بانک دی و شعبه بیرجند تقدیر کرد و خواهان افزایش شعب بانک دی در استان خراسان جنوبی شد.

    همه مدیران آماده حمایت از اجرای پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزا هستند

    ناصری فرماندار بیرجند نیز با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: همه ما باید الان و در هر جایگاهی که قرار داریم پیگیر موضوعات اقتصادی نیز باشیم و با تلاش و سعی بیشتر در این امور کاری کنیم که دستمان به سمت اجانب دراز نشود.

    وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با مدیران بانک دی، خواستار همکاری و هماهنگی این بانک ارزش آفرین با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در استان خراسان جنوبی شد.

    فرماندار بیرجند  خطاب به مدیران بانک دی، پیشنهاد سرمایه‌گذاری این بانک در یکی از پروژه‌های بزرگ و ‌تاثیرگذار استان را مطرح کرد و با بیان اینکه خراسان جنوبی مستعد سرمایه‌گذاری‌های سودآور است، گفت: همه مدیران آماده حمایت از اجرای پروژه‌های بزرگ هستند. همچنین از مدیریت بانک دی تقاضا داریم که ما را در بازگردانی واحدهای تعطیل شده یا نیمه‌فعال به چرخه اقتصاد یاری کنند.

    بانک دی یک بنگاه اقتصادی چابک و منطقی است

    در ادامه این مراسم دکتر محمدعلی مورج، عضو هیات مدیره بانک دی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه این شهدا بودند که قدم‌های مثبت و با ثباتی را برای تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تثبیت آن برداشتند، گفت: ما در بانک دی هر روز افتخار می‌کنیم که در خدمت جامعه ایثارگری کشور هستیم.

    وی با بیان اینکه در ایام سالگرد انقلاب اسلامی  شعب مختلفی از بانک دی را در شهرهای مختلف افتتاح کردیم که شعبه بیرجند  نیز یکی از این شعب است، افزود: ما تلاش کرده‌ایم تا یک بنگاه اقتصادی چابک و منطقی و مشتری مدار  را در کشور ایجاد و اداره کنیم.

    به گفته مورج بانک دی طی چند سال گذشته در فعالیت‌های اقتصادی و بانکی خود روند رو به رشدی را داشته است. حتی با وجود تحریم‌ها و سختی‌هایی که اقتصاد کشور با آن روبه‌رو بود اما خوشبختانه توانستیم شرایط مناسبی را از نظر سود دهی به سهامداران داشته باشیم و تحلیل‌گران نیز بر این موضوع اذعان دارند که بانک دی از ثبات سهم برخوردار است.

    عضو هیات مدیره بانک دی با بیان اینکه بانک دی از معدود بانک‌هایی است که تمام فعالیت‌هایش از صفر تا صد را در خود بانک انجام می‌دهد، تاکید کرد: از نظر فرآیند رشد نیز بر اساس پیش بینی‌هایمان از یک شیب به سمت بالا و رو به رشدی برخوردار هستیم.

    وی  با بیان اینکه بانک دی سعی دارد در بخشی از اقتصاد خدمت‌رسانی کند؛ اظهار کرد، شرایط بانکداری تغییر کرده و باید به سمت رضایت مندی مشتری با رائه خدمات جدید، فناوری اطلاعات و عملیاتی بانکی به روز و سهولت دسترسی راحت مشتری به بانک پیش برویم.

    وی با اشاره به اینکه شرکت‌های مختلفی زیرمجموعه گروه اقتصادی دی فعالیت دارند، افزود: مدیریت بانک دی از ثبات خوبی برخوردار بوده و هم اکنون 900 نفر در شعب بانک دی مشغول فعالیت هستند.

    بانک دی از فعالان اقتصادی استان خراسان جنوبی حمایت می‌کند

    در ادامه این مراسم معاون امور شعب بانک دی با بیان اینکه بانک دی متعلق به 740 هزار نفر سهامدار از جامعه ایثارگری است، اظهار کرد: شعبه بیرجند یکی از 91 شعبه بانک دی در سطح کشور است که در خدمت افتصاد و مشتریان و همه مردم است.

    به گفته مهدی قاسمی بانک دی آمادگی همکاری در زمینه‌های اقتصادی از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در استان خراسان جنوبی  را دارد و هدفش توسعه اقتصاد سالم و پویا و کمک به اشتغال و تولید کشور است.

    وی با بیان اینکه در سال 94 رشد منابع در بانک دی 100 درصد بوده است، گفت: هرچه نرخ سود تسهیلات کمتر باشد تولید و اشتغال فعالتر خواهد بود که این یک از برنامه‌های بانک دی است.

    معاون امور شعب بانک دی با بیان این‌که بانکداری خرد از طریق اینترنت و موبایل انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست، خاطرنشان کرد: اکنون در دنیا، بحث تعدد شعبه رایج نیست و باید هنرمان با یک شعبه، خدمت‌رسانی کنیم و سیاست‌گذاری ما نیز چنین است.

    همچنین محمدی ـ رییس شعبه بانک دی در خراسان جنوبی ـ اظهار کرد: بانک دی، بانک جوانی است که حدود پنج سال از افتتاح آن می‌گذرد، این بانک تلاش می‌کند که برنامه‌های خود را در جهت سیاست‌های کلان دولت که از سوی  بانک مرکزی اعلام می‌شود، تنظیم کند.

    وی افزود: بانکداری ما عمدتاً به سمت بانکداری شرکتی و اختصاصی حرکت می‌کند، یعنی بانک خودش را با مشتری شریک می‌داند و سعی دارد مشکلات مشتری را درک کرده و به دنبال حل آن باشد.

    در پایان این مراسم چند تن از ایثارگران و خانواده شاهد استان از سوی مدیران بانک دی تجلیل شدند

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی