عصر بازار

رشد سهم بیمه‌کوثر حاکی از اعتماد سهام‌داران

عصر اعتبار- رشد قیمت سهم بیمه‌کوثر در بازار فرابورس در این مدت حاکی از اعتماد سهام‌داران به وضعیت مالی شرکت و اقبال مناسب نسبت‌به آن است.

رشد سهم بیمه‌کوثر حاکی از اعتماد سهام‌داران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل شرکت در گردهمایی با موضوع تشریح عملکرد پنج‌ساله شرکت بیمه‌کوثر که با حضور فرماندهان ارشد ناجا، آجا، ودجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد:ترویج و فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه زندگی وظیفه دست‌اندرکاران و متولیان این امر در کشور است.

    عبدالرسول عطایی گفت: توسعه و پویایی شرکت، تلاش و کوشش در جذب پرتفوی سالم و غیرخودرو و نیز رعایت سلامت کار، شفافیت مالی، اصول و موازین شرعی و حفظ شئونات اسلامی مطابق با شئونات خانواده نیروهای‌مسلح را از وظایف کارکنان و نمایندگان شرکت است.

    وی بیان‌کرد: سرانه بیمه در ایران 60دلار و متوسط جهانی بالغ بر 200دلار و همچنین ضریب نفوذ بیمه زندگی در کشور نسبت‌به متوسط جهانی پایین است.

    مدیرعامل شرکت با بیان اینکه استان اصفهان در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و غیره به‌عنوان دومین استان بعد از تهران قرار گرفته است،اظهارکرد: متأسفانه این استان در حوزه صنعت بیمه در رتبه هجدهم قرار گرفته است.

    رئیس عقیدتی‌سیاسی هواپیماسازی استان و ارشد عقیدتی‌سیاسی ودجا اصفهان نیز در این گردهمایی بیان‌کرد: خدمت مدیران و کارکنان وظیفه‌شناس شرکت در سنگر یک بنگاه اقتصادی که نقش مؤثری را در پویایی اقتصاد کشور برعهده دارد، موهبتی الهی است.

    مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای‌مسلح استان نیز عملکرد شرکت طی پنج سال اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امید است، با توسعه بیمه‌های زندگی در کشور در راستای ایجاد آرامش و کاهش دغدغه آحاد جامعه گام برداریم.

    مدیر شعبه بیمه‌کوثر این استان ارائه گزارش عملکرد شرکت در حوزه‌های تولید حق‌بیمه، پرداخت خسارت و توانگری مالی را هدف این همایش برشمرد و بیان‌کرد: بیمه‌کوثر شرکتی جوان و دارای آینده‌ای درخشان است.

    عباسعلی اصلانی اظهارکرد: این شرکت توانسته پس از پنج سال فعالیت با رشد 40درصد سالانه باتر از حد انتظار به فعالیت خود ادامه دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو