عصر بازار

تردد غیرمجاز روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار خودرو در محدوده زوج و فرد

درآمد ۲ میلیارد تومانی دولت از ترددهای غیرمجاز هر روز تهرانی‌ها

عصر اعتبار- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از ورود غیرمجاز ۸۰ تا ۱۰۰ هزار خودرو در هر روز به محدوده طرح زوج و فرد خبر داده است که با یک حساب ساده سرانگشتی، می‌توان گفت که این تخلف هر روز درآمد ۲ میلیارد تومانی را عاید دولت می‌کند.

درآمد ۲ میلیارد تومانی دولت از ترددهای غیرمجاز هر روز تهرانی‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر اعتبار» به نقل از تسنیم ، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به میزان ترددهای غیرمجاز در محدوده طرح زوج و فرد اظهار داشت: آخرین گزارش‌های دریافتی از همکاران ما، حاکی از آن است که به طور متوسط روزانه بین 80 تا 100 هزار تردد غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد انجام می‌شود.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به تجهیز تمام معابر ورودی به محدوده طرح زوج و فرد، این ترددهای غیرمجاز در سیستم نیروی انتظامی ثبت شده و جریمه تخلف برای آن‌ها صادر می‌شود.

    به گزارش خبرنگار تسنیم، با توجه به جریمه 20 هزار تومانی هر بار ورود غیرمجاز به طرح زوج و فرد می‌توان نتیجه گرفت که متخلفان تهرانی می‌بایست روزانه حداقل حدود یک میلیارد و 600 میلیون تا 2 میلیارد تومان جریمه بابت ورود غیرمجاز خود به محدوده زوج و فرد به خزانه واریز کنند.

    این آمار ارائه شده از سوی رئیس پلیس راهور در حالی مطرح شده است که پیش از این و در ابتدای اجرای طرح پایش الکترونیکی ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد، وی از ورود غیرمجاز روزانه 150 تا 200 هزار خودرو به این محدوده خبر داده بود. البته مدتی پیش از آن نیز تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود غیرمجاز روزانه 500 هزار خودرو به محدوده طرح زوج و فرد خبر داده و پیش‌تر از آن نیز ایلوش وزیری مدیرعامل کنترل ترافیک تهران از تردد روزانه 300 هزار خودرو به این محدوده پرده برداشته بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو