عصر بازار

افتتاح باجه بانک پارسیان دربیمارستان چشم پزشکی نگاه

عصر اعتبار- ﺑﺎﺟﻪ ﺑﺎﻧﮏ پارسیان در بیمارستان چشم پزشکی نگاه، با ﺣﻀﻮر مدیرامورشعب، مدیرمشتریان ارزنده بانک و ﻣﺪﯾﺮان وﻣﺴﺌﻮﻻن ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن در تاریخ سوم اسفند ماه اﻓﺘﺘﺎح ﺷﺪ.

افتتاح باجه بانک پارسیان دربیمارستان چشم پزشکی نگاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خلیل پور، مدیر امور شعب بانک پارسیان در این مراسم هدف از راه اﻧﺪازی ﺑﺎﺟﻪ ﺑﺎﻧﮏ در بیمارستان چشم پزشکی نگاه را در راﺳﺘﺎی برنامه ها و راهبردهای ﺑﺎﻧﮏ پارسیان ﺑﺮای اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت مطلوب تر ﺑﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﭘﺰﺷﮑﯽﮐﺸﻮر، ﻋﻨﻮان و اﺑﺮاز اﻣﯿﺪواری ﮐﺮد ﺑﺎ اﻓﺘﺘﺎح اﯾﻦ ﺑﺎﺟﻪ ﻋﻼوه ﺑﺮﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ﻣ ﻤﻮﻋﻪ مشتریان، ﭘﺰﺷﮑﺎن و ﭘﺮﺳﺘﺎران، ﺑﯿﻤﺎران ﻧﯿﺰ ﺑﻪ وﯾﮋه ﺑﯿﻤﺎراﻧﯽﮐﻪ از ﺳﺎﯾﺮ شهرهای کشور ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ از ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮏ پارسیان بهره مند ﺷﻮند.
    مدیران بیمارستان نیز با قدردانی از این اقدام بانک پارسیان برای حمایت و ارائه خدمات به جامعه پزشکی کشور، ابراز امیدواری کردند که از ظرفیت های این بانک برای پاسخ گویی به نیازها و خدمات مالی مجموعه و بیماران مراجعه کننده به این مرکز استفاده شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی