عصر بازار

در دومین همایش ملی نظام پیشنهادها انجام شد

تقدیر از دبیر نظام پیشنهادها و پیشنهاد دهنده برتر موسسه اعتباری کوثر

عصر اعتبار- دومین همایش ملی نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور بیست‌ونهم بهمن‌ماه با حضور معاونین ، مدیران و کارشناسان موسسه اعتباری کوثر و همچنین مدیران و کارشناسان شبکه بانکی کشور برگزار شد.

تقدیر از دبیر نظام پیشنهادها و پیشنهاد دهنده برتر موسسه اعتباری کوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش خانم رفعتی کارشناس برنامه ریزی و تحول حوزه مرکزی به عنوان دبیر نظام پیشنهادات موسسه  و آقای فارسی کارشناس اعتبارات استان اصفهان از سوی برگزار کنندگان این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

    در این همایش موضوعات بهبود بهره‌وری نظام بانکی کشور با استفاده از نظام مشارکت کارکنان، نهادینه سازی اندیشه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در بدنه نظام برنامه‌ریزی استراتژیک شبکه بانکی کشور و نیز شناسایی مؤلفه‌ها و توانمندسازهای سازمانی موفقیت نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور و ارتقاء وضعیت جاری آن مورد بررسی قرار گرفت.

    این همایش با هدف بسترسازی به منظور توسعه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در شبکه بانکی کشور، بهبود بهره‌وری نظام بانکی کشور با استفاده از نظام مشارکت کارکنان، نهادینه سازی اندیشه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در بدنه نظام برنامه‌ریزی استراتژیک شبکه بانکی کشور، شناسائی مؤلفه‌ها و توانمندساز‌های سازمانی موفقیت نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور و ارتقاء وضعیت جاری آن به میزبانی بانک سپه برگزار شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی