عصر بازار

بازدید کارکنان پست‌بانک‌ایران از مناطق عملیاتی جنوب کشور

عصر اعتبار- در راستای برنامه‌های ابلاغی ستاد راهیان نور و مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارکنان بسیجی پست‌بانک‌ایران از سراسر کشور به‌منظور تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و گرامیداشت یادوخاطره آنان برای سومین سال متوالی در قالب "کاروان راهیان‌نور" طی روزهای سی‌ام بهمن‌ماه لغایت دوم اسفندماه سال جاری از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

بازدید کارکنان پست‌بانک‌ایران از مناطق عملیاتی جنوب کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  بازدید از مناطق جنگی اروندکنار محل عملیات بزرگ والفجر 8، مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، طلائیه و کوشک و همچنین موزه شهدای خرمشهر از مهمترین برنامه‌های کاروان راهیان نور بسیج پست‌بانک ایران بود.
    حجت‌الاسلام آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک در این گردهمائی با تقدیر از شرکت‌کنندگان و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار در بین کارکنان خواستار تلاش مضاعف همگان برای پیشبرد اهداف بانک شد.
    وی با تأکید بر اهمیت دادن به کانون گرم خانواده و پیشتیبانی از ولایت‌فقیه در همه عرصه‌ها، انتخابات هفتم اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بسیار مهم برشمرد و گفت: باید حضور حداکثری در این عرصه داشته باشیم و کسانی را انتخاب کنیم که بتوانند از خون شهداء دفاع کنند.
    گفتنی است: در این بازدیدها که به میزبانی شایسته پست بانک استان خوزستان انجام شد، محمد فریسات و غلامعباس فرهادزاده از آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی در مسیرهای کاروان راهیان نور ضمن معرفی مناطق جنگی و تشریح نحوه عملیات و مقاومت رزمندگان سلحشور کشورمان به ذکر خاطراتی از شهیدان حماسه‌آفرینان و ساکنان این نواحی در دفاع از وطن پرداختند.
    برای دیدن سایر تصاویر اینجا کلیک کنید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی