عصر بازار

رتبه برتر هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران برای وب‌سایت بانک سامان

عصر اعتبار- در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران، وب‌سایت بانک سامان در دو بخش داوران و مردمی به عنوان وب‌سایت برتر بخش بانک و بیمه برگزیده شد.

رتبه برتر هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران برای وب‌سایت بانک سامان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رضا الفت‌نسب دبیر جشنواره در این‌باره گفت: جشنواره وب و موبایل ایران از معتبرترین جشنواره‌های حوزه فناوری اطلاعات است که با هدف تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

    وی افزود: وب‌سایت‌هایی که برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کردند، بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای، برمبنای آرای مردمی و کارشناسان حوزه وب مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.

    دبیر جشنواره وب و موبایل ایران درباره تعداد مشارکت‌کنندگان در جشنواره اظهار داشت: در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران، حدود 14 هزار وب‌سایت و بیش از 4هزار و 700 اپلیکیشن‌تلفن‌همراه حضور داشتند. همچنین بیش از 3 هزار نفر آرای خود ثبت کردند.

    الفت‌نسب تصریح کرد: از بین ده‌ها وب‌سایتی که در بخش بانک، بیمه و موسسات اعتباری در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران ثبت‌نام کرده بودند، وب‌سایت بانک سامان برای دومین سال پیاپی در دو بخش آرای مردمی و داوران، که از میان کارشناسان و متخصصان حوزه وب بودند، به عنوان وب‌سایت برتر برگزیده شد و تندیس طلایی جشنواره را ازآن خود کرد.

    گفتنی‌است، تندیس این جشنواره در مراسم پایانی جشنواره وب و موبایل ایران به بانک سامان اهدا شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی