عصر بازار

تیم والیبال بانک سرمایه در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

عصر اعتبار- تیم والیبال بانک سرمایه با عبور از سد آرمان اردکان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد و حریف تیم ثامن الحجج خراسان شد.

تیم والیبال بانک سرمایه در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تیم والیبال بانک سرمایه که در مرحله مقدماتی لیگ برتر صدرنشین شده بود، در مرحله نخست پلی‌آف در دو دیدار متوالی آرمان اردکان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا حریف تیم ثامن الحجج خراسان شود.

    گفتنی است پیش از این در مصاف تیم های بانک سرمایه و ثامن الحجج خراسان در دور مقدماتی بانک سرمایه در هر دو مسابقه پیروز میدان بوده است.

    شایان ذکر است مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود که دور رفت ساعت 17:30 امروز چهارشنبه مورخ 5 اسفند ماه در خانه والیبال تهران واقع در خیابان حجاب و دور برگشت یکشنبه نهم اسفند ماه در مشهد برگزار خواهد شد. در صورتی که تیم صعود کننده به دیدار نهایی در این دو مسابقه مشخص نشود، روز چهارشنبه 12 اسفندماه دوباره دو تیم در تهران و برای سومین بار به مصاف یکدیگر می روند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی