عصر بازار

دکتر همتی:

قدرت در درآمد است نه دارایی باید از دارایی ، درآمد ساخت

عصر اعتبار- به مناسبت پنجم اسفند گرامیداشت روز مهندس، دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در جمع مسئولان و مهندسان اداره کل مهندسی و املاک این بانک با اشاره به بناها و ساختمان های زیبا و قدیمی این بانک اظهار داشت: قبل از هرچیز باید از مهندسین بانک قدردانی کرد که چنین آثار گرانبهایی را از خود به یادگار گذاشته اند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در آینده نیز آثار با ارزش تری را خلق کنند و برای آیندگان به یادگار بگذارند

قدرت در درآمد است نه دارایی باید از دارایی ، درآمد ساخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی افزود: مهندسین می توانند در کارهای خود تعیین کننده باشند و می توانند کاری کنند که آینده بانک ملی ایران بسیار درخشان تر از امروز باشد و این را بدانید که سرنوشت بانک ملی در دستان کارکنان آن بوده و اشتباه است اگر فکر کنیم کسانی بتوانند از بیرون برای بانک کاری کنند.
    شاید انسان ها ندانند که تا چه اندازه می توانند در تغییر و تحول نقش داشته باشند و چقدر مسئولیت آنها در هرکاری که هستند مهم است. ما همیشه باید دل ها و ذهن ها را تازه کنیم تا از این طریق بانک ملی و گذشته با عظمت آن را هم احیا کنیم.
    دکتر همتی اظهار داشت: مدیریت از کسانی که برای بهبود وضعیت بانک تلاش می کنند حمایت می کند و هیچکس نباید هیچ زمانی از اینکه برای منابع بانک و مؤسسه خود کار می کند واهمه ای داشته باشد.
    بانک ملی ایران 87 سال قدمت دارد و همه ما به آن افتخار می کنیم و لیکن براساس افتخارات نمی توان ادامه حیات داد بلکه بر اساس عملکرد است که می توان به حیات خود ادامه داد. هنر این است که برای بانک کاری انجام دهیم که همه همکاران احساس رضایت کنند، نه فقط عمده ای معدود ولی فراموش نکنیم که لازمه آن تلاش بیشتر است تا بیشتر درآمدزایی کنیم و فقط از این طریق است که می توانیم در زمینه بالا بردن کیفیت رفاهی زندگی همکاران نیز قدم برداریم.
    وی افزود: بانک اگر بخواهد روی پای خود بایستد و در شرایط سخت رقابتی افتخارات گذشته خود را احیاء کند باید درآمدهای خود را افزایش و هزینه های خود را کاهش دهد. شعب باید سعی کنند مشتریان را با بالا بردن کیفیت خدماتشان جذب کنند نه با بالابردن نرخ سود سپرده ها، چرا که بالا بردن نرخ سپرده همان افزایش هزینه هاست.
    دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وظیفه اداره مهندسی و املاک است که بنشینند طرح و نظر بدهند که چه چیزی به نفع بانک است، چه کار کنیم که حداقل هزینه های ساختمان هایمان را پایین بیاوریم و مطمئن باشیم که هر یک ریالی که از هزینه هایمان کم کنیم به سودآوری بانک کمک کرده ایم و در این زمینه شایسته است که نظر همه همکاران حتی در شهرهای دور افتاده نیز مدنظر قرار گیرد و نظرات آنان را نیز جویا شویم.
    وی افزود: قدرت در درآمد است نه در دارایی. باید از دارایی درآمد ساخت و اگر غیر از این باشد زیان های بزرگ و غیرقابل جبرانی متوجه بانک خواهد بود، به همین منظور باید به مقوله کسب درآمد از سرمایه گذاری ها و املاکمان اولویت بدهیم و با پتانسیلی که در بانک وجود دارد و با این نیروهای صادق و خوشفکری که در بانک مشغول به کار هستند، این مهم شدنی و قابل اجرا است.
    در ابتدای این مراسم که به مناسبت گرامیداشت زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در محل اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شده بود، شایان معاون امور پشتیبانی و سعادت رئیس اداره کل مهندسی و املاک گزارش مختصری ارائه دادند و در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات چند تن از مهندسان این اداره کل تقدیر شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو