عصر بازار

بازار سرمایه در سال جدید تا چه میزان رشد خواهد کرد؟

عصر اعتبار- یک تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است: برآوردها نشان می‌دهد بازار سهام در سال ۹۵ رشد ۵ درصدی به خود خواهد گرفت و همچنین امیدواریم با کاهش نرخ سود سپرده بانکی و کاهش نرخ تورم و افزایش نرخ نفت بازار سهام رونق بگیرد.

بازار سرمایه در سال جدید تا چه میزان رشد خواهد کرد؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل ازاقتصادنیوز ، مهدی طحانی با  اظهار کرد: این هفته در بازار سهام نکات مثبت و قابل توجهی صورت گرفت و آن هم حجم معاملات گسترده بود این امر نشان دهنده ورود نقدینگی جدید در بازار سهام است. در این هفته نوسان‌های قیمتی در گروه خودرویی، پالایشی و بانکی را شاهد بودیم.

    او در ادامه گفت: با توجه به اطلاعات تدریجی که از منابع مختلف در مورد گروه خودرویی به دست می‌آید می‌توانیم در رشد این صنعت برای سال آینده حساب ویژه‌ای باز کنیم و به نوعی گروه خودرویی می‌تواند در سال آینده مورد توجه بازار سهام قرار گیرد.

    این فعال بازار سهام خاطر نشان کرد: در مورد گروه پالایشگاهی هنوز اتفاق خاصی در قیمت نفت رخ نداده است اما شاید با تک نرخی شدن نرخ دلار و احتمال افزایش قیمت نفت این گروه تکانی بخورد.

    طحانی تصریح کرد: در مورد گروه بانکی تا به امروز این گروه گزارش‌های خوب و قابل قبولی را ارائه کردند و می‌توانیم فعالیت آنها را در بازار سهام به فال نیک بگیریم.

    این تحلیلگر بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع این هفته بازارسهام بسیار منطقی معامله کرد و در هفته‌های آینده بازار سهام مقداری تحت تاثیر انتخابات مجلس قرار خواهد گرفت البته به این موضوع بستگی دارد که کدام جناح سیاسی پیروز شود.

    او خاطر نشان کرد: در مجموع چشم انداز رشد 5 درصدی بازار سهام در سال 95 را داریم و همچنین امیدواریم با کاهش نرخ سود سپرده بانکی و کاهش نرخ تورم و افزایش نرخ نفت بازار سهام رونق بگیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی