عصر بازار

زمان ثبت نام اولیه تمتع ۹۵ اعلام شد+ جزئیات

عصر اعتبار- رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زائران تمتع ۹۵ می توانند هزینه اعزام خود را از یکشنبه هفته آینده پرداخت و ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام اولیه تمتع ۹۵ اعلام شد+ جزئیات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از دانشجو ، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام زمان پرداخت وجوه تمتع 95 اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری ، سازمان حج و زیارت به منظور آمادگی زائران برای اعزام به تمتع 95 باید برنامه ریزی های خود را انجام دهد.


    وی در ادامه افزود: بر همین اساس از متقاضیانی که دارای فیش اولویت تا تاریخ 20 خرداد سال 1385 هستند درخواست می شود تا از روز یکشنبه هفته آینده (9 اسفند) با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به پرداخت 5 میلیون تومان ودیعه به صورت علی الحساب اقدام کنند.


    اوحدی تاکید کرد: هنوز هیچ اقدامی از طرف وزارت حج عربستان برای انجام مقدمات حج صورت نگرفته است و از این رو اعلام کردیم که این مبلغ در حساب شخصی خود متقاضیان واریز می شود و به آن سود تعلق می‌گیرد.


    رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: اعزام زائران ایرانی به تمتع 95 منوط به پذیرش شروط ایران و امضای تفاهم نامه بین وزارت حج عربستان و سازمان حج و زیارت است که همه ساله منعقد می شود، است.


    وی یادآور شد: قبل از قطع رابطه سیاسی ایران و عربستان، طرف سعودی دعوت نامه ای برای حضور ایران درتاریخ 19 اسفند و امضای تفاهم نامه ارسال کرده بود اما تا کنون هنوز خبر قطعی دعوت نامه از سوی عربستان اعلام نشده است و وزارت امور خارجه مسئول پیگیری این موضوع است.


    رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اگر تمهیدات لازم از جمله قراردادهای آشپزخانه، مسکن ، چگونگی اعزام زائران و نحوه صدور روادید صورت گیرد و تفاهم نامه مذکور به امضا برسد، قسط دوم وجوه تمتع در اردیبهشت سال 95 دریافت خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی