عصر بازار

فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد

پرده‌برداری پلیس استان فارس از پولشویی میلیاردی

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان فارس از کشف پرونده پولشویی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال و دستگیری متهم تحت تعقیب به اتهام حمل و نگهداری ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر خبر داد.

پرده‌برداری پلیس استان فارس از پولشویی میلیاردی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس در مهرماه امسال رسیدگی به یک فقره پرونده پولشویی را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات متهمان این پروند را اخذ و با رصد اقدامات مالی انجام شده توسط 15 نفر از مراودین مالی در این پرونده، مشخص شد 6 نفر از آنها ساکن استان فارس و مابقی در استان‌های شرقی کشور زندگی میکنند.

    فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پس از بررسی سوابق متهمان این پرونده، مشخص شد برخی از آنها دارای سابقه کیفری در زمینه خرید و فروش و قاچاق موادمخدر هستند.

    گودرزی عنوان کرد: در این راستا متهم اصلی این پرونده به نام "الف – م" که به اتهام حمل، نگهداری و خرید و فروش 2 تن و 500 کیلوگرم موادمخدر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی استان فارس بود با رصدهای اطلاعاتی به همراه یکی از اشرار سابقه‌دار منطقه شرق کشور به نام "ج – م" در شیراز، شناسایی و دستگیر شد.

    وی گفت: از اعضای این باند 120 میلیارد ریال پولشویی از طریق معامله موادمخدر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده با معرفی به مقام قضایی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی