عصر بازار

کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی توسط سامان ماهواره

عصر اعتبار- گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی شد.

کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی توسط سامان ماهواره
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین علیزاده مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش مدیران و کارشناسان شرکت و حضور مستمر در جلسات خودارزیابی، تدوین اظهارنامه و انجام ارزیابی، با تایید کمیته داوران جایزه ملی تعالی، در دومین سال حضور موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی شدیم.

    مدیرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان تصریح کرد: در مراسم پایانی سیزدهمین دوره همایش جایزه ملی تعالی سازمانی که با حضور معاون وزیر صنعت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، محمدی ریاست سازمان مدیریت صنعتی  و جمعی دیگر از دست‌اندرکاران برگزار شد، تندیس تعالی به این شرکت اعطا شد.

    علیزاده گفت: جایزه ملی تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع‌ترین ارزیابی‌های ملی در کشور است و عملکرد سازمان‌هایی که در فرآیند دریافت جایزه شرکت می‌کنند، بر اساس معیارهای تعالی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

    وی افزود: این شرکت علاوه بر کسب عنوان برترین شرکت SAP در 5 دوره جشنواره فاوا، به‌عنوان نخستین و تنها شرکت SAP به این سطح تعالی دست یافته است.

    گفتنی است، گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان در سال 1383 با مشارکت بانک سامان و با هدف فعالیت تخصصی در زمینه ارتباطات ماهواره‌ای تاسیس شده و یکی از شرکت‌های برتر این حوزه در کشور است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی