عصر بازار

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران:

بازار مسکن از رکود به سمت ورشکستگی می‌رود

عصر اعتبار- رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان این که لیزینگ مسکن طرح موفقی نیست گفت: بازار مسکن نه تنها در این برهه در رکود به سر می برد بلکه رو به ورشکستگی است.

بازار مسکن از رکود به سمت ورشکستگی می‌رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حسام عقبایی گفت: بازار مسکن از سال 92 تاکنون در رکود به سر می برد و باعث زمین گیری بسیاری از صنایع مرتبط این حوزه شده است.

    عقبایی ادامه داد: بیش از 1300 شغل مرتبط با این صنعت است که در این شرایط وضع مناسبی ندارد و زمین گیر شده است.

    عقبایی ادامه داد : بازار مسکن نه تنها در این برهه در رکود به سر می برد بلکه رو به ورشکستگی است.

    وی درباره تحرک بازار مسکن درسال 95 گفت : تا پایان سال 94 تحرک خاصی در بازار مسکن نخواهیم داشت و امید است در شش ماه سال 95 فرصتی برای بازیابی بازار مسکن داشته باشیم.

    عقبائی درباره افزایش قیمت اجاره در سال‌های اخیر گفت: رشد قیمت اجاره به دلیل شاخص قیمت مسکن نبوده است، زیرا از سال 92 تاکنون افزایش قیمتی نداشتیم؛ بنابراین رشد اجاره‌بها به دلیل قیاس مردم با منافع سپرده‌های بانکی بوده است.

    وی افزود: لیزینگ مسکن طرح موفقی نیست زیرا در جهت منافع عمومی به کار نمی‌رود ضمن آنکه بنگاه‌های املاک ظرفیت آن را دارند تا به عنوان کارگزاران لیزینگ با همان حق‌الزحمه همیشگی فعالیت کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی