عصر بازار

مدیر عامل بیمه سینا خبر داد:

خریداری بیمه شخص ثالث از طریق تلفن همراه

عصر اعتبار- شیرکانی گفت: با توجه به سیاست های تسهیل ارائه خدمات مشتریان، درصدد راه اندازی سامانه خرید بیمه شخص ثالث از طریق تلفن همراه هستیم.

خریداری بیمه شخص ثالث از طریق تلفن همراه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر اعتبار امین شیرکانی مدیرعامل وعضوهیات مدیره بیمه سینا طی نشست خبری امروز خود در جمع اصحاب رسانه  اعلام کرد: یکی از اولویت های این شرکت را می توان تسهیل ارائه خدمات دانست از این رو برای ارائه  بیمه نامه شخص ثالث  برنامه ای تدوین و به زودی اجرایی خواهیم کرد.
    وی ادامه داد: بر این اساس است که فروش بیمه نامه شخص ثالث از طریق تلفن همراه ایجاد خواهد شد؛ به طوری که مشتری می تواند از طریق ایجاد سامانه ای بر روی تلفن همراه، بیمه نامه شخص ثالث را خریدار کند.
    شیرکانی با مد نظر قرار دادن جزئیات این طرح افزود: این نسخه  خرید بر روی اندروید و ios  قابل اجرا است.
    وی تاکید کرد: مشتریان پس از خرید  بیمه نامه شخص ثالث از طریق تلفن همراه در تهران پس از 10 ساعت  بیمه نامه خود را تحویل می گیرند. قابل ذکر است که این بیمه نامه در دورترین نقاط نیز طی 24 ساعت به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
    مدیر عامل بیمه سینا  همچنین چشم انداز خود از صنعت بیمه ایران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به شرایط صنعت بیمه در سال آینده بسیار خوشبین هستم؛ زیرا شرایط  اقتصادی با تحرکاتی روبه رو شده و نرخ رشد اقتصادی نیز روندی صعودی را پیش رو گرفته است.
    شیرکانی تاکید کرد: اگر 2 اتفاق در صنعت بیمه کشورمان اجرایی شود و رخ دهد؛  منجر به شکوفایی  و سودآوری شرکت های بیمه ای می شود. ابتدا اجرایی  شدن قانون جدید بیمه شخص ثالث و دیگری حذف مالیات بر ارزش افزوده از صنعت بیمه.
    مدیر عامل بیمه سینا افزود: با حذف مالیات بر ارزش افزوده از صنعت بیمه، حدود 880 میلیارد تومان برای صنعت بیمه ایران، آورده مالی به وجود می آید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی