عصر بازار

راه اندازی بیمه «صبای حکمت»

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان، با حضور در ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران با کارکنان این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

راه اندازی بیمه «صبای حکمت»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عباس عسکرزاده، اعلام کرد: یکی از اقدامات مهم بانک حکمت ایرانیان، راه اندازی بیمه صبا حکمت پس از اخذ مجوز های لازم بوده که سهامداران اصلی آن نیز کارکنان شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و امیدوارم این اتفاق منشا خیر و برکت برای همه ما باشد . وی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاوتی در روند رو به رشد جامعه خاطرنشان ساخت : حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به شاخصه های آن می تواند جامعه را به سمت کمال سوق دهد . عسکرزاده افزود : نظام بانکی یکی از اولین گذرگاه هایی است که نقشی حیاتی در پیاده سازی این مهم دارد ، چراکه بانکها می توانند با مدیریت درست منابع خرد و سرمایه گذاری آن در پروژه های ملی و حمایت از تولید داخلی ، اقتصاد و صنعت داخلی را دچار تحول کنند . وی با تاکید بر عزم همه جانبه تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی تصریح کرد : ایجاد شرایط بهتر برای معیشت مردم و اصلاح سبک زندگی آنطور که مقام معظم رهبری (حفظ ا... ) بر آن تاکید دارند ، باید در تمامی امور بعنوان یک اصل مهم تلقی گردد . مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان گفت: یکی از اقدامات مهم بانک حکمت ایرانیان که دقیقا با تکیه بر معیارهای اقتصاد مقاومتی طراحی گردیده و انشاءا... در سال 95 به بهره برداری خواهد رسید ، ایجاد یک شبکه اجتماعی کسب و کار مجازی ، برای فراهم ساختن زندگی بهتر برای هر ایرانی و در ادامه ایجاد شرایطی مناسب برای تجارت رهبران کسب و کار در کشور بوده است . عسکرزاده صحبت های خود را اینگونه ادامه داد : این شبکه اجتماعی که به یاری پروردگار با برند تجاری دیدی بود آغاز به کار خواهد کرد ، یکی دیگر از اهداف مهمش تولید هوای پاک ، صرفه جویی در وقت و هزینه های مردم ، کاهش بهای تمام شده پول و از همه مهمتر ایجاد یک نهاد اجتماعی کسب و کار مجازی به وسعت ایران خواهد بود . مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان از صحبتهای خود خاطرنشان کرد : یکی از افتخارات بانک حکمت ایرانیان ، خدمت به کارکنان دلیر و خداجوی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و همه ما بسیار خرسندیم که در کنار ارائه خدمت به عموم مردم خوب ایران زمین ، به این نیروهای مخلص خدا ، خدمتگزاری می کنیم و در این راه یقین بدانید از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد و هر روز سعی در بهبود کیفیت خدمات خود نسبت به قبل هستیم . وی افزود : بانک حکمت ایرانیان با تمام قوا ، تمامی تلاش خود را با توکل بر خداوند متعال ، به کار می بندد تا بتواند تک تک مشتریانش را راضی و خشنود کند و همه ما خدمت رسانی به شما مردم نیکو سرشت را افتخاری برای خود می دانیم .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی