عصر بازار

مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

فراهم شدن امکان پرداخت غیرحضوری حق بیمه

عصر اعتبار- مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی، از فراهم شدن امکان پرداخت غیرحضوری حق بیمه بدون نیاز به درج شناسه و مبلغ خبر داد و افزود: تمامی مخاطبینی که مبادرت به اخذ برگ پرداخت اینترنتی حق بیمه می کنند جامعه هدف این طرح هستند.

فراهم شدن امکان پرداخت غیرحضوری حق بیمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهرداد قریب با اعلام این خبر افزود: این امکان در راستای تسهیل و تسریع در امور کارفرمایان و بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی آنان انجام شده است.
    وی افزود: جلوگیری از مغایرتهای ناشی از خطای کاربری در ثبت اطلاعات، تکرار واریزی حق بیمه و ایجاد ناشناس های بانک درآمد از اهداف اصلی فراهم شدن امکان غیرحضوری حق بیمه با قابلیت عدم نیاز به درج شناسه پرداخت و مبلغ است.
    قریب اظهار داشت: پرداخت غیرحضوری حق بیمه یکی از خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی است که کاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://samt.tamin.ir نسبت به دریافت لیست و برگ پرداخت غیرحضوری اقدام کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی