عصر بازار

در هفتمین همایش بین المللی بیماری های نادر ایران؛

بانک قرض الحسنه رسالت حامی بخش سلامت شد

عصر اعتبار- در هفتمین همایش بین المللی روز جهانی بیماری های نادر ایران، بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک حامی بنیاد بیماری های نادر در کشور معرفی شد.

بانک قرض الحسنه رسالت حامی بخش سلامت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش که با حضور مهمانان داخلی وخارجی و در سالن همایش های بی المللی صدا وسیما برگزار شد، مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: خدمت به این قشر رسالتی است که بر عهده همه ما نهاده شده است.
    محمدحسین حسین زاده افزود: بانک قرض الحسنه رسالت با افتتاح حساب برای همه بیماران، حمایت خود را از این بنیاد اعلام می کند.
    مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران با بیان اینکه این بنیاد در تاریخ 88.8.8 به مناسبت تولد امام رضا (ع) تاسیس شده است، گفت: این بنیاد یک سازمان غیرانتفاعی و غیردولتی است.
    علی داوودیان با بیان اینکه بنیاد بیماری های نادر ایران تنها نهادی است که تاکنون حساب بانکی نداشته است، افزود: امروز به همت بانک قرض الحسنه رسالت و مدیر عامل این بانک، بنیاد صاحب حساب بانکی شد.
    وی اظهارداشت: در تهران دو مرکز داریم که در واقع تمام خدمات برای بیماران در این حوزه ها به صورت رایگان است، همچنین در استان مازندران، همدان، آذربایجان غربی و فارس این مراکز دایر است تا مردم بتوانند به طور رایگان از این خدمات بهره مند شوند.
    در این مراسم تفاهم نامه بین محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و علی داوودیان مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر ایران به امضا رسید. همچنین از کارت مشترکی که با لوگوی دو نهاد طراحی شده بود، رونمایی شد. این کارت مشترک بانکی، ویژه بیماران و مشتریان مراکز پزشکی است و خدمات بانک قرض¬الحسنه رسالت به آنها ارائه می¬شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی