عصر بازار

افزایش شاخص بورس فوتسی ۱۰۰ لندن همزمان با افزایش قیمت نفت خام برنت

عصر اعتبار- شاخص سهام بورس فوتسی ۱۰۰ لندن، روز دوشنبه در اولین روز معاملاتی هفته، همزمان با افزایش قیمت نفت خام برنت دریای شمال، بار دیگر روند افزایشی یافت .

افزایش شاخص بورس فوتسی ۱۰۰ لندن همزمان با افزایش قیمت نفت خام برنت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ارزش شاخص سهام بورس فوتسی 100 لندن که در آن در هر روز کاری سهام 100 شرکت مهم و بزرگ انگلیس از نظر ارزش بازاری سهام ثبت شده در بورس، ارزش گذاری و خرید و فروش می شود در بعداز ظهر روز دوشنبه با افزایشی 0.02درصدی مواجه شد.
    شاخص سهام بورس فوتسی 100 لندن، با 1.08واحد افزایش، به 6 هزار 97 واحد رسید.
    پوند انگلیس نیز عصر روز دوشنبه در برابر دلار آمریکا با 0.37 درصد افزایش ، در مقابل 1.3913 دلار و همچنین با 0.82 درصد افزایش در مقابل یورو، در مقابل 1.2794 یورو معامله شد.
    هر بشکه نفت خام سبک برنت دریای شمال نیز در پایان معاملات بعداز ظهر روز دوشنبه در بازار لندن با 85 سنت افزایش به 35.95 دلار رسید.
    به گزارش منابع انگلیسی، بهای نفت شاخص آمریکا، 'وست تگزاس اینترمیدییت '( دبلیوتی آی )برای تحویل در ماه آوریل نیز روز دوشنبه با 70 سنت افزایش ، به 33.48 دلار رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی