عصر بازار

درآمد ICT کشور ۳۵ هزار میلیارد تومان است

عصر اعتبار- معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات افزایش سهم اقتصاد ICT استان‌ها را در گرو همت نیروهای جوان و توانمند بیان کرد و گفت: با افزایش بهره‌‌وری در حوزه ICT، سهم فناوری اطلاعات افزایش می‌یابد.

درآمد ICT کشور ۳۵ هزار میلیارد تومان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، مرتضی براری در همایش رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال با سرمایه‌گذاری در حوزه ICT با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی و اینکه اگر بنده رهبر نبودم حتماً رئیس حوزه فضای مجازی در کشور می‌شدم، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در این حوزه وجود نیروی انسانی در استان‌هاست.

    وی گفت: برای افزایش بهره‌و‌ری در حوزه ICT باید هزینه مبادله کاهش یافته و در همین جهت خدمات دولت همراه و دولت الکترونیک بایستی گسترش یابد.

    او با اشاره به اینکه در حال حاضر سهم  ارتباطات 60 درصد است، ابراز کرد: در آینده این موضوع اثبات خواهد شد که سهم  ارتباطات به زیر 20 درصد و سهم فناوری اطلاعات به بالای 80 درصد خواهد رسید.

    براری اظهارکرد: درآمد کشور در حوزه ICT بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی