عصر بازار

نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان است

عصر اعتبار- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان محسوب می شود، گفت: حفاظت از سرمایه های سازمانی و در رأس آن نیروی انسانی، باید در رأس برنامه های حراست قرار گیرد.

نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبا» به نقل از رسانه مالیاتی، سیدکامل تقوی‌نژاد رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی  در جمع مدیران حراست‌های بانک‌ها، بیمه‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به اینکه حراست‌ها در حفظ مصالح نظام وظایف بزرگی انجام داده‌اند، گفت: سالم‌سازی محیط اداری، حفاظت از دستاوردهای نظام اداری کشور و به‌خصوص حفاظت و حراست از اسناد و نیروی انسانی از وظایف مهم حراست‌ها است.

    وی با تاکید اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه سازمان محسوب می‌شود، تصریح‌کرد: حفاظت از سرمایه‌های سازمانی و در رأس آن نیروی انسانی باید در رأس برنامه‌های حراست قراردارد.

    رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه حراست از مجموعه مدیران در نظام اداری مقوله مهمی است، افزود: پیشگیری از هرگونه فساد موضوع اساسی و وظیفه بسیار پیچیده و مهم حراست است. وی با بیان اینکه باید برای ایجاد فضای امن برای کارکنان تلاش شود، اظهارداشت: یکی از کارهایی که حراست باید انجام دهد این است که کارکنان را به سمت خودش جذب کند که در واقع جذب ارزش‌های نظام شده‌اند.

    تقوی‌نژاد با اشاره به اینکه حراست‌ها باید به‌عنوان منشاء سالم‌سازی محیط کار و منشاء اتخاذ بهترین تصمیمات در کنار مدیران یک سازمان ایفای نقش کنند، گفت: دقت و مراقبت در جهت اجرای صحیح قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها بسیار حائز اهمیت است.

    وی باتاکید بر لزوم ایجاد رابطه صحیح و معنوی بین مردم و نظام اداری، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است. بنابراین محیط اداری ما هم باید این مقوله را سرلوحه امور قرار دهد و با رویکردی مودی محور در جهت ایجاد فضایی سرشار از احترام و تفاهم بین کارکنان و مودیان تلاش کند که نقش حراست در این زمینه بسیار برجسته است.

    رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی افزود: ما پرسنل‌گرا هستیم و من اعتقاد دارم که مدیران باید به وضعیت رفاهی کارکنان با دقت و حساسیت بسیار رسیدگی کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی