عصر بازار

برگزاری کارگاه آموزشی در شعبه همدان بیمه سرمد با همکاری بانک صادرات استان

عصر اعتبار- شرکت بیمه سرمد با همکاری بانک صادرات استان همدان دوره آموزشی با حضور روسای شعب و کارکنان بانک صادرات استان همدان برگزار کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی در شعبه همدان بیمه سرمد با همکاری بانک صادرات استان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این کارگاه آموزشی که در محل سالن همایش‌های بانک صادرات برگزار شد، آقای کیانوش بیات‌نژاد رییس شعبه همدان ضمن تقدیر از حسن توجه آقای خدامرادی مدیر بانک صادرات استان همدان در خصوص آموزش کارکنان، هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را افزایش دانش بیمه‌ای کارکنان بانک صادرات و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات بیمه‌ای به هم‌استانی‌های محترم، عنوان کرد.

    بیات‌نژاد افزود: در 5 ماهه اخیر، طرح ستارگان سپهر در استان همدان با موفقیت چشمگیری اجرا شده است؛ به‌طوری که با تلاش کارکنان بانک صادرات استان همدان، آمار عملکرد طرح ستارگان سپهر در استان همدان همواره در بین 5 استان نخست کشور قرار داشته است که امیدواریم از این منظر بتوانیم در تولید ناخالص داخلی استان تاثیرگذار باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی