عصر بازار

افخمی:

آغاز ساخت مرکز بزرگ اهدای خون در تهران حاصل یک کار جمعی است

عصر اعتبار- علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: آغاز ساخت ٥ مرکز بزرگ اهدای خون در تهران که حاصل یک کار تیمی است نشان می دهد که می توان با هماهنگی و همراهی با سازمان ها و نهادهای مرتبط اقدامات درخور تحسینی در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داد.

آغاز ساخت مرکز بزرگ اهدای خون در تهران حاصل یک کار جمعی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی که در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح مرکز بزرگ اهدای خون در تهران سخن می گفت افزود:امید است احداث این مرکز که با مشارکت گروه بانک صنعت ومعدن، شهرداری تهران و مجمع خیرین انتقال خون و با همراهی و همگامی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام میشود ، به صورت جدی از سوی سایر نهادها و موسسات دولتی پیگیری و اجرایی شود.
    افخمی تاکید کرد بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی در کنار تامین مالی پروژه های ملی و زیربنایی کشور نگاه ویژه ای به مسئولیت اجتماعی دارد که مراسم امروز نیز حاصل همین نگاه است.
    وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز شاهد چنین اقدامات درخور تحسینی باشیم.
    گفتنی است ساخت ٥ مرکز بزرگ اهدای خون در تهران براساس تفاهم‌نامه امضا شده بین گروه بانک صنعت و معدن متشکل از لیزینگ صنعت و معدن، شرکت صنایع شیمیایی ایران، گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن، لیزینگ آتیه الوند، کارگزاری بانک صنعت و معدن، شبکه صرافی بانک صنعت و معدن و سازمان انتقال خون ایران انجام می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    مطالب مرتبط