عصر بازار

بانک مشترک ایران و ونزوئلا به شبکه شتاب پیوست

عصر اعتبار- بانک مشترک ایران و ونزوئلا به‌عنوان سی ‌و دومین بانک کشور به شبکه شتاب پیوست.

بانک مشترک ایران و ونزوئلا به شبکه شتاب پیوست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم رونمایی از اتصال بانک مشترک ایران و ونزوئلا به شبکه شتاب، همراه با رونمایی از مرکز داده این بانک دهم اسفندماه 94 با حضور مهندس داوود بنایی مدیرعامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا، آقای دکتر اکبری عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران، جناب آقای قبادی زاده عضو هیات مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا، مهندس حسین رأسی مدیرعامل شرکت توسن، مهندس محمدحسین مهرانی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات و مهندس مونا نهالبار مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایران ونزوئلا،جمعی از دیگر معاونین و مدیران ارشد مجموعه بانکی کشور، مدیر عامل شرکتهای پیمانکار بانک و نیز مدیران داخلی بانک برگزار شد.

    این مراسم که با سخنرانی مدیرعامل بانک و با توضیحاتی در خصوص هدف گذاری‌های کلان بانک و نیز پروسه اجرایی شدن پروژه‌های مذکور شروع شد طی ارائه گزارشی از مراحل مختلف پروژه و رونمایی از مرکز داده بانک و نیز ابزارهای شتابی در شعبه، خاتمه یافت.

    شایان ذکر است پروژه راه اندازی مرکز داده بانک مطابق با آخرین استانداردهای ساخت مرکز داده، همزمان با انتقال به ساختمان جدید بانک اجرایی گردید و متعاقب آن عملیات اتصال به شتاب و نیز راه اندازی ابزارهای پرداخت الکترونیکی بانک انجام و در نهایت با اعلام BINبانک به شماره 581874 در اواسط بهمن ماه به شبکه بانکی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی، اتصال بانک به شبکه ملی شتاب صورت پذیرفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی