عصر بازار

بانک گردشگری و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

عصر اعتبار- بانک گردشگری و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در مراسمی که با حضور «علی‌اصغر سفری»، مدیرعامل ، و «طهمورث حسن قلی پور»، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در محل ستاد مرکزی بانک گردشگری برگزار شد، تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی میان دو طرف به امضا رسید.

بانک گردشگری و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک گردشگری در این مراسم، ضمن تأکید بر تمایل بانک بر گسترش همکاری‌ها با سازمان‌ها و مراکز معتبر علمی و دانشگاهی کشور، اظهار داشت: «ما به‌عنوان عضو رسمی سازمان جهانی جهانگردی(UNWTO) به دنبال این هستیم که از این ظرفیت مهم بین‌المللی برای ارتقای شرایط گردشگری کشور بهره ببریم و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز علمی که رشته گردشگری را در میان رشته‌های درسی خود قرار داده است می‌تواند نقش علمی ویژه‌ای در این خصوص داشته باشد». وی همچنین با اشاره به آمادگی بانک برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی که منطبق با اولویت‌های پژوهشی تعیین شده باشند گفت: «ما از دانشجویانی که بعد از فراغت از تحصیل، زمینه فعالیت به‌عنوان کارآفرین در کسب‌وکارهای مرتبط با صنعت گردشگری را داشته باشند بر اساس سیاست‌های خود حمایت مالی و معنوی می‌کنیم».
    سفری تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه و تکمیل فرایند علمی با فرایند تجربی را نیاز امروز کشور دانست و بر آمادگی همه‌جانبه بانک گردشگری در تقویت این روند تأکید کرد.
    در این نشست همچنین رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، حمایت از ذی‌نفعان صنعت گردشگری کشور به‌عنوان یکی از پرظرفیت‌ترین حوزه‌های اقتصادی را دغدغه مشترک دانشگاه‌ها و سازمان‌های تجاری مانند بانک‌ها دانست و گفت: «دانش در فضای جامعه نیازمند بسترهای تجربی و حضور در حوزه‌های کاربردی اقتصادی است و بانک گردشگری به‌عنوان یک بانک تخصصی می‌تواند رابط این حضور در حوزه گردشگری کشور باشد».
    گفتنی است بر اساس این تفاهم‌نامه، موضوعاتی چون بهره‌گیری از خدمات کارشناسی و مشاوره‌ای، اجرای برنامه‌های آموزشی، استفاده از زیرساخت‌های آموزشی، برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های مشترک، همکاری در اشاعه علم از طریق تدوین و انتشار کتب و نشریات تخصصی، تسهیل فرایندهای کارآموزی و همکاری در برنامه‌های شبیه‌سازی صنعت گردشگری و بانکی مورد توافق قرار گرفته‌اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی