عصر بازار

با حضور فعالان صنعت بیمه صورت گرفت؛افتتاح شعبه زاهدان شرکت بیمه "ما"

عصر اعتبار- در راستای خدمات رسانی سریع، مناسب و دقیق بیمه ای و همچنین گسترش شعب، بیمه "ما" در شهر زاهدان شعبه تازه خود را افتتاح کرد.

با حضور فعالان صنعت بیمه صورت گرفت؛افتتاح شعبه زاهدان شرکت بیمه "ما"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شعبه زاهدان بیمه "ما" با حضور معاون شبکه فروش و توسعه بازار، مدیر منابع انسانی و مدیر امور شعب بیمه "ما"، مشاور شهردار زاهدان، رئیس حراست اداره دارایی استان سیستان و بلوچستان، معاون شرکت شهرک‌های استان سیستان و بلوچستان، رئیس شرکت s.o.s ، مدیرکل بیمه ایران استان سیستان و بلوچستان ، مدیران شعب شرکت‌های بیمه معلم، آرمان، دی و ..شهر زاهدان و دیگر فعالان صنعت بیمه استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.


    بنابراین گزارش، امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان شعبه زاهدان گفت: بیمه "ما" اکنون به نقطه مطلوبی در بازار بیمه ای کشور رسیده است و  به عنوان مثال توانستیم در همایش معتبر صد شرکت برتر لوح تقدیر رشد سریع را دریافت کنیم. این شرکت  هم اکنون بیش از 37 شعبه و باجه را در سراسر کشور دارد که در راستای مشتری مداری و  لزوم گسترش شبکه فروش، شعبه زاهدان را نیز راه اندازی کردیم.

    وی در ادامه با اشاره به آنکه یکی از برنامه های مهم این شرکت برای خدمات رسانی سریع و به موقع، گسترش شعب و شبکه نمایندگی است اضافه کرد: مجموعه مدیریتی که به تازگی به شرکت اضافه شده است استراتژی و تاکید خود را بر "ما" بودن گذاشته است. با در کنار هم بودن می توانیم برای ذی نفعان خود یک زنجیره ارزش ایجاد کنیم. ذی نفعان بیمه "ما" دایره گسترده ای اعم از مشتریان بانک ملت، سهامدارن، اقشار مختلف جامعه و حتی کارمندان خود شرکت هستند. و برای ارائه خدمات مناسب به این عزیزان نیاز به توسعه فیزیکی داریم.

    معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" درپایان گفت: متاسفانه ضریب نفوذ بیمه در کشور ما با جایگاه اصلی و آنچه در سند چشم انداز بیست ساله پیش بینی شده است فاصله بسیار دارد. برای افزایش ضریب نفوذ بیمه تمامی شرکت‌های بیمه می بایست در کنار هم باشند و شعار ما بودن را تحقق بخشند. چرا که  هرچه کسب و کار هر شرکت بیمه پر رونق تر باشد برای کل صنعت بیمه نتایج مثبتی در برخواهد داشت و عملکرد هر کدام از شرکت‌های بیمه در بازار بیمه ای کشور تاثیرگذار خواهد بود

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی