عصر بازار

از سوی کمیسیون کارآفرینی اتحادیه اروپا

جایزه «شهرت برند» و «شرکت شایسته» اتحادیه اروپا به مدیر عامل بانک صادرات ایران اعطا شد

عصر اعتبار- جایزه «شهرت برند» و «شرکت شایسته» اتحادیه اروپا (EBC*L) در مراسمی با حضور رئیس کمیسیون کارآفرینی و برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.

جایزه «شهرت برند» و «شرکت شایسته» اتحادیه اروپا به مدیر عامل بانک صادرات ایران اعطا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم ویژه‌ای که با حضور ویکتور میهالیچ رییس کمیسیون کارآفرینی و برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا (EBC*L)، فضلی‌پور نماینده کمیسیون مزبور در کشورهای فارسی‌زبان، تندیس جایزه «شهرت برند» و گواهینامه بین‌المللی «شرکت شایسته» به اسماعیل  لل‍ه‌گانی مدیر عامل این بانک اعطا شد.
    بر اساس این گزارش با توجه به برگزاری موفقیت¬ آمیز دوره بین المللی  EBC*Lدر بانک صادرات ایران، در آیینی که در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد کمیسیون کارآفرینی و برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا ضمن انتخاب این بانک به عنوان اولین بانک ایرانی که توانسته است نسبت به برپایی کامل این دوره های اقدام نماید، با اعطای جایزه «شهرت برند» و «شرکت شایسته» در سطح A از دستاوردها و رویکردهای بانک متبوع در حوزه آموزش تقدیر به عمل آورد که جایزه یاد شده طی مراسمی با حضور رییس کمیسیون مزبور در تهران به مدیر عامل این بانک اهدا گردید.
    این گزارش می افزاید: دوره‌های آموزشی غیرحضوری EBC*L که مدرک آن به عنوان یکی از معتبرترین مدارک مدیریتی در اتحادیه اروپا شناخته شده است، با رویکرد توجه به مدارک حرفه‌ای و مبنا قراردادن نیازهای آموزشی مدیران در جهت دستیابی به دانش روز همگام با روند جهانی شدن دانش مدیریت، در سه سطح دانش عمومی، دانش برنامه‌ریزی و دانش مدیریت برگزار شد.
    شایان ذکر است مدرک EBC*L دارای مزایایی همچون: سرفصل‌های آموزشی متناسب با نیاز سطوح مختلف مدیریتی، بهره‌مندی از کتاب‌های ترجمه‌شده به زبان فارسی و خودخوان به عنوان منابع آموزشی برای مطالعه، کاربردی و  به‌روز بودن سرفصل‌های آموزشی، کوتاه‌بودن مدت زمان یادگیری به جهت منسجم‌بودن مطالب، معتبر بودن مدرک در سطح جهانی، سنجش و ارزیابی تمامی دانش‌آموختگان با یک استاندارد جهانی و صدور مدرک EBC*L تنها در یک مرکز جهانی در اروپا است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو