عصر بازار

فعالان اقتصادی ۶ کشور جهان در تهران گرد هم می آیند

عصر اعتبار- در این گردهمایی بیشتر میهمانان حاضر از کشور آلمان خواهند بود، اما مدیرانی از بخش های مختلف اقتصادی کشورهایی چون فرانسه ، انگلیس، ایتالیا، لهستان و روسیه هم حضور می یابند

فعالان اقتصادی ۶ کشور جهان در تهران گرد هم می آیند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از نسیم آنلاین، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، از برگزاری یک  همایش بانکی بین المللی در روزهای 15 ،16 و 17 اسفند ماه سالجاری در تهران و به همت پژوهشکده بانک مرکزی خبرداد وگفت که در این گردهمایی 60  مهمان خارجی فعال درحوزه های مختلف بانکی و اقتصادی حضور خواهند داشت.
    "علی دیواندری"،با بیان اینکه سالانه یک یا دو همایش بانکی در فرانکفورت آلمان برگزار می شود، تصریح کرد که قرار بود یک همایش بزرگ بانکی در ایران پس از برجام برگزار شود که این امر در هفته آینده اجرایی خواهد شد.
    به گفته وی،در این گردهمایی بیشتر میهمانان حاضر از کشور آلمان خواهند بود، اما مدیرانی از بخش های مختلف اقتصادی کشورهایی چون  فرانسه، انگلیس، ایتالیا، لهستان و روسیه هم حضور می یابند و ادامه داد که این میهمان ها فعالانی از حوزه های مشاوره مهندسی، صنعت، نیرو، انرژی و امور بانکی بوده که دارای سابقه ای دیرینه در این عرصه هستند.
    دیواندری، با بیان اینکه کشورهای ایران و آلمان از گذشته هم در حوزه هایی چون بانک و صنعت ارتباطات خوبی داشته است، اذعان داشت که ایران در زمینه صنعت، تجارت و امور بانکی با ایتالیا و فرانسه هم از تعاملات خوبی برخوردار بوده است.
    رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، این همایش را اولین گردهمایی بانکی در ایران دانست که همانند گردهمایی که به صورت سالانه در فرانکفورت برگزار می شود و ابراز امیدواری کرد که سالانه دو گردهمایی در ایران برگزار شود.
    در این گردهمایی،رییس دفتر رییس جمهوری، رییس کل بانک مرکزی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و دبیراین همایش، وزرای صنعت معدن وتجارت، راه و شهرسازی، نیرو و معاونین وزرای نفت و امور اقتصادی و دارایی سخنرانی خواهند کرد.
    این گردهمایی روز شنبه آتی ساعت 8:30  صبح آغاز خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو