عصر بازار

دلار و سکه سوار بر الاکلنگ

عصر اعتبار- بازی الاکلنگی دلار و طلا همچنان ادامه دارد. برهمین‌اساس در ساعات پایانی معاملات سکه در بازار تهران، قیمت سکه با افزایش روبه‌رو شد.

دلار و سکه سوار بر الاکلنگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شرق ،  مصطفی قدرتی، معامله‌گر بازارهای طلا و ارز، در گفت‌وگویی در این‌باره گفت: با افزایش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، سکه نسبت به روز چهارشنبه با افزایش ‌هزارتومانی روبه‌رو شد و به یک‌میلیون‌و پنج هزارتومان رسید که به‌همین‌دلیل حباب منفی خود را به هشت‌هزارتومان رساند. اونس طلا نیز در روز پنجشنبه روی قیمت هزارو ٢٤٥ دلار ایستاد. قدرتی درباره حرکت الاکلنگی طلا و ارز نیز گفت: با افزایش نرخ طلا، قیمت دلار نیز با ١۰ تومان کاهش نسبت به روز قبل مواجه شد و به سه‌هزارو ٤٥٤ تومان رسید.  قیمت طلا در معاملات روز جمعه نیز هشت دلار افزایش یافت و هر اونس فلز زرد در برابر هزارو ٢٧٢ دلار معامله شد. براساس گزارش رویترز، فلز زرد در این هفته ٣,٢ درصد گران‌تر شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی