عصر بازار

۱۵ فروردین؛ زمان بررسی گزارش تفحص از سهام عدالت در صحن مجلس

عصر اعتبار- رئیس هیات تحقیق و تفحص از سهام عدالت، از اتمام بررسی گزارش نهایی تحقیق و تفحص از پرونده سهام عدالت تا ۱۵ فروردین ۹۴ در صحن علنی مجلس خبر داد.

۱۵ فروردین؛ زمان بررسی گزارش تفحص از سهام عدالت در صحن مجلس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت؛ ابوذر ندیمی با اشاره به تلاش هیات تحقیق و تفحص از سهام عدالت برای رفع ابهامات موجود در این پرونده گفت: بررسی این پرونده درحال حاضر در مرحله جمع بندی قرار دارد.
    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون نشست های بیشماری برای ابهام زدایی از پرونده سهام عدالت با مسئولان برگزار شده است افزود: در خلال این پرونده تخلفات گسترده ای رخ داده که باید به تک تک آن ها رسیدگی شود.
    این نماینده مردم در مجلس نهم در تشریح جزییات تخلفات صورت گرفته در سهام عدالت تصریح کرد: انتقال نقدینگی به مستغلات، سوءمدیریت ها، عدم ایفای وظایف براساس قرارداد، انتظارات و نوع واگذاری و مسئولیت ها و ممانعت از تقسیم منافع بین ذینفعان از جمله تخلفات صورت گرفته در این پرونده است.
    رئیس هیات تحقیق و تفحص از سهام عدالت یادآور شد: 15 فروردین ماه سال آتی زمان بررسی گزارش تحقیق و تفحص از سهام عدالت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی