عصر بازار

جلوه‌های هنری کنگره عظیم اربعین حسینی

اسامی برندگان مسابقه عکس ویژه اربعین در بانک دی اعلام شد

عصر اعتبار- بانک دی با هدف بزرگداشت کنگره عظیم اربعین سال ۹۴ یک دوره مسابقه عکاسی با عنوان "در وادی عشق" برگزار و به ۱۲ اثر برتر جوایزی اهدا کرد.

اسامی برندگان مسابقه عکس ویژه اربعین در بانک دی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ابراهیم صفرلکی ـ مدیرکل روابط عمومی بانک دی ـ در این باره اظهار کرد: با هدف گرامیداشت مراسم باشکوه اربعین و ثبت تصویری حضور 25 میلیونی زائران حسینی در مسیر رسیدن تا کعبه دل‌ها، کربلا، مسابقه عکسی در دو بخش ویژه و آزاد در بانک دی برگزار شد که مورد استقبال پرشور هم‌وطنان علاقه‌مند قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: تصاویر ارسال شده به مسابقه انعکاس جلوه‌های ایثار و همدلی در راهپیمایی اربعین حسینی است که با تلفیق هنر، بخش کوچکی از عشق و ارادت مردمی به سالار شهیدان را به نمایش گذاشته شده است.

    به گفته وی در این مسابقه 166 نفر شرکت‌کننده با ارسال 300 قطعه عکس ضمن ارادت خود به زائران حسینی، لحظه‌های ماندگار این راهپیمایی عظیم و پر شور را به یادگار گذاشته‌اند.

    صفرلکی افزود: بر اساس رای هیات داوران از مجموع 99 اثری که در بخش آزاد ارسال شده بودند، چهار عکس به عنوان برتر انتخاب شدند. همچنین از مجموع 201 اثر ارسالی به بخش ویژه، سه عکس در بخش جوانان، سه عکس در بخش همدلی و دو عکس در بخش نماز به عنوان آثار برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی اظهار کرد: آنچه در راهپیمایی اربعین امسال در نقاط مرزی ایران به ویژه مهران و چزابه و شلمچه به نمایش درآمد نشانه اوج محبت به اهل بیت(ع)، خلوص، پاکی، نجابت، عزت، احترام، شخصیت، اخلاق حسنه، وحدت، همدلی، همزبانی، خدمت صادقانه و در کل تبلور صفات فاضله هم وطنان به خصوص مرزداران بود.

    صفرلکی ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد قطعا حماسه‌ای حسینی در ادامه حماسه سرور و سالار شهیدان اباعبدالله(ع) بود که ان‌شاءالله هم مورد پذیرش حضرت حق قرار گیرد و هم هر یک از ما به نوبه خود در نشر و وصف آن کوشا باشیم. امید است صاحبان قلم و بیان همانند خلوصی صداقت مردم در معرفی و یادگار گذاشتن این واقعه عظیم، همواره پیش قدم باشند.

    اسامی برندگان مسابقه عکس در وادی عشق

    بخش آزاد :

    حمید ارونقی - استان تهران

    ابراهیم علیپور - استان کردستان

    عبدالرحمن مجرد - استان اردبیل

    صبیه خلج - استان قم

    بخش ویژه:

    سعید جواد محبت - استان اصفهان در بخش جوانان و اربعین

    عکاس: محدثه برزگر - استان تهران در بخش جوانان و اربعین

    عکاس: علی دهقان - استان گلستان در بخش جوانان و اربعین

    عکاس: علی دهقان - استان گلستان در بخش نماز و اربعین

    عکاس: علیرضا رحمانی پور - استان تهران در بخش نماز و اربعین

    عکاس: سعید اسماعیلی - استان اصفهان در بخش همدلی و اربعین

    عکاس: اکبر کریمی - استان تهران در بخش همدلی و اربعین

    عکاس: حمید ارونقی - استان تهران در بخش همدلی و اربعین

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی