عصر بازار

انتصاب رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک

عصر اعتبار- وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی «علی یزدانی» را به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تعیین کرد.

انتصاب رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از شاتا ، محمدرضا نعمت زاده در متن حکم انتصابی صادر شده آورده است: به استناد تبصره ماده 11 اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد، دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک» منصوب می شوید.
    وی در ادامه تصریح کرده است: انتظار است تا در جهت توسعه و آبادانی کشور؛ نقش کارآمد و موثری را در زمینه فراهم کردن موجبات توسعه سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در صنایع کوچک؛ کوتاه کردن مدت زمان اجرای طرح های اشتغال زا دارای توجیه اقتصادی با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و تضمین و تسهیل در توثیق تسهیلات اعطایی به طرح های مذکور داشته باشید.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای جداگانه، از زحمات «سید محمد علی ابریشمی» در دوران تصدی مسئولیت یاد شده تشکر کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی