عصر بازار

فردا برگزار می شود

جشنواره "پایتخت کتاب ایران" با همکاری بانک ملت

عصر اعتبار- جشنواره‌ «پایتخت کتاب ایران» فردا در تالار وحدت برگزار می‌شود.

جشنواره "پایتخت کتاب ایران" با همکاری بانک ملت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، «انتخاب پایتخت کتاب ایران» از جشنواره‌هایی است که معاونت فرهنگی ارشاد در زمینه ترویج کتابخوانی برگزار می‌کند.

    همچنین به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با اهمیت کتاب در جامعه، دومین دوره«جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در سطح روستاها و عشایر سراسر کشور برگزار می‌شود.

    بانک ملت با عاملیت بنیاد ملت و در چارچوب مسئولیت های اجتماعی و توسعه طرح ملت کتابخوان و همچنین در پی امضای تفاهمنامه همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متعهد شد تا در برنامه‌های انتخاب پایتخت کتاب ایران، برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، برگزاری طرح تجلیل از افراد و گروه‌های برگزیده در ترویج کتابخوانی مشارکت و همکاری کند.

    در مراسم پایانی جشنواره‌های ترویج کتاب، پایتخت کتاب ایران معرفی و از پنج شهر فعال در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی تجیل می‌شود.
    در این مراسم معاون اول رییس جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور، مسوولان فرهنگی، فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، نویسندگان و ... حضور خواهند داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی