عصر بازار

دیدار معاون ارزی بانک ملی ایران با مدیر منطقه خاورمیانه بانک سوسیته جنرال فرانسه

عصر اعتبار- غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران به همراه مدیران بخش بین الملل با آقای ریچارد سوندراجی مدیر منطقه خاورمیانه بانک سوسیته جنرال (Societe Generale) کشور فرانسه دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار معاون ارزی بانک ملی ایران با مدیر منطقه خاورمیانه بانک سوسیته جنرال فرانسه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در این دیدار با اشاره به توانایی های بالقوه کشور ایران در زمینه سرمایه گذاری و تجارت خارجی میان دو کشور نقش بانک ها را حائز اهمیت توصیف و بر آمادگی بانک ملی ایران برای برقراری روابط دو جانبه بانکی در این راستا تأکید کرده و ضمن اشاره به سابقه و تجربه دیرین بانک ملی ایران در ایجاد روابط کارگزاری با سوسیته جنرال یادآور شد: بانک ملی ایران دارای سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان در داخل و خارج از کشور از جمله تأمین مالی پروژه ها بوده و همواره تعهدات خود به کارگزاران را ایفا نموده است.
    مدیران سوسیته جنرال نیز با اشاره به سابقه همکاری سوسیته جنرال با بانک ملی ایران، ضمن ابراز تمایل به برقراری روابط کارگزاری با این بانک، ضرورت رعایت استانداردهای بین المللی و ملاحظات لازم به منظور برقراری و توسعه روابط کارگزاری را مورد تأکید قرار دادند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی