عصر بازار

پست بانک استخدام می کند

عصر اعتبار- پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس به صورت قراردادی جذب نماید .

پست بانک استخدام می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید . بر این اساس داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به نشانی اینترنتی www.postbank.ir مراجعه کنند.
    الف- شرایط عمومی
    1- تابعیت ایران ومتعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
    2- متدین به یکی از ادیان رسمی کشور
    3- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم قانونی برای آقایان (کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد )

    تذکر1 : تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون باشد .
    تذکر2 : برای دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی درصورت موفقیت در مراحل مربوطه ، تایید مراجع پزشکی مورد نظر بانک مبنی بر بلا مانع بودن همکاری الزامی است .

    4- حداکثر سن متقاضیان:
    1- دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد 32 سال تمام(متولدین 01/11/62 به بعد)
    2- دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی 30 سال تمام(متولدین 01/11/64 به بعد)
    3- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم 28 سال(متولدین 01/11/66 به بعد)

    تبصره 1: مدت خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب افزوده می شود .
    تبصره 2: سوابق کاری مرتبط و قابل قبول و ارائه در بخش ارزی به حداکثر سن داوطلب متقاضی شغل کارشناس ارزی اضافه می شود.
    تبصره 3:افرادی که در واحد های اجرائی پست بانک به مدت سه سال همکاری داشته اند مدت سنوات مذکور مطابق با اسناد مثبته به سن داوطلب اضافه خواهد شد .
    تبصره 4: براساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان همکاری ، شرایط سن افراد متقاضی از خانواده های شهدا ، جانبازان ، آزادگان ،ومفقودالاثرها( همسر، فرزندان ) در صورت ارائه گواهی معتبر از سوی مراجع ذیصلاح تا پنج سال افزایش می یابد.

    5- عدم اعتیاد به مواد دخانیات و مخدر
    6- عدم سوء پیشینه کیفری (نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی ) .
    7- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی .


    8- بومی بودن :
    داوطلبان در صورتی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند بومی تلقی می شوند و می توانند درآزمون همکاری با بانک شرکت نمایند :
    1-8 – شهرستان یا استان محل تولد داوطلب وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری یکی باشد.
    2-8- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .
    3-8- داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی ، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری طی کرده باشد.
    4-8- داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی ، حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای همکاری را داشته باشند .(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)
    5-8-مبنای برای تعیین بومی بودن استان و شهرستان ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
    تبصره : بکارگیری و جذب افراد صرفاً بصورت افراد بومی شهر / شهرستان صورت پذیرفته و امکان جابجائی محل خدمت حداقل در یک دوره 10 ساله وجود نخواهد داشت .
    ب– شرایط اختصاصی

    1- دارا بودن مدرک تحصیلی (فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس ) با حداقل معدل 14 از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
    تبصره 1 : تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان آزمون می بایست قبل از تاریخ برگزاری آزمون باشد .

    2- مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز:

    (* ) سلامت جسمانی و آمادگی بدنی برای شغل نگهبانی می بایست به تائید پزشکان معتمد بانک برسد .
    (**) متقاضیان شغل کارشناس ارزی می بایست تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشند.


    ج-آزمون
    1 -مواد آزمون
    1-1-عمومی (برای کلیه داوطلبان در شغلهای مورد نیاز)

    1-2 – تخصصی برای داوطلبان همکاری در شغل کارشناس حقوقی و کارشناس ارزی

    2- نحوه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
    (( داوطلبان برای همکاری با بانک فقط می توانند در یکی از شغل های متصدی امور بانکی ، کارشناس (ارزی ) ، کارشناس حقوقی و نگهبان در یک محل ثبت نام نمایند.))

    1-کلیه متقاضیان بایستی با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.postbank.ir پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط همکاری نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و اسکن نمودن یک قطعه عکس جدید با فرمت jpgو ابعاد 400*300 و حداکثر 420*320 پیکسل در فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری و یادداشت آن اقدام نمایند .
    2-کلیه متقاضیان می بایست پس از ثبت نام الکترونیکی تا روز برگزاری آزمون متعاقباً ضمن مراجعه به سایت فوق الذکر نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
    3- داوطلبین می بایستی مبلغ 450.000 ریال را از طریق درگاه اینترنتی به حساب پست بانک ایران واریز نمایند.
    4- زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت پست بانک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .
    تبصره: همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون به همراه مدرک شناسائی عکس دار معتبر (کارت ملی/شناسنامه) در روز برگزاری آزمون الزامی است .

    - تذکرات مهم:
    1- چنانچه در هر مرحله از بررسی های بانک مشخص شود متقاضی اطلاعات نادرست به بانک ارائه نموده است ، متخلف محسوب شده و از جذب و اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد .
    2- مصاحبه عمومی و تخصصی به میزان 4 برابر ظرفیت مورد نیاز انجام خواهد شد و کسب حداقل نمره 70 (از نمره 100) برای قبولی نهائی الزامی است و در صورت عدم کسب حد نصاب امتیاز توسط 4 نفر شرکت کننده از نفرات بعدی مصاحبه بعمل خواهد آمد .
    3- امتیاز 60 برای مصاحبه تخصصی و 40 برای مصاحبه عمومی لحاظ گردیده است .
    4-در صورت پذیرفته شدن نهایی در مورد صحت کلیه مدارک ارسالی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد .
    5- هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
    6- ثبت نام و شرکت در آزمون و طی کلیه مراحل اعلام شده هیچگونه تعهد استخدامی با فرد ایجاد نمی نماید و بانک در بکارگیری نهایی افراد مختار است .
    7- ثبت نام صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک صورت می پذیرد و داوطلب لازم است از هرگونه مراجعه حضوری به شعب و ستاد بانک یا ارسال درخواست خود از طریق پست خودداری نمایند .
    8- نتایج آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.postbank.ir و پیام کوتاه اطلاع رسانی می شود .
    9- از چهار برابر پذیرفته شدگان در آزمون کتبی مصاحبه حضوری و گزینش بعمل خواهد آمد و داوطلب پذیرفته شده پس از طی کلیه مراحل در واحدهای مشخص شده بانک بکار گرفته خواهد شد از این رو صرف قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه ، حقی را برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.
    10- ارتقاء مدرک تحصیلی پس از قرارداد همکاری فی مابین با تشخیص بانک بوده ارائه مدرک بالاتر هیچ حقی را برای کارکنان ایجاد نخواهد کرد .
    11-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی .
    12- نداشتن تعهد انجام کار درسایر سازمانها ، موسسات دولتی و وابسته به دولت ویا نهادهای انقلابی .
    13- 25 در صد سهمیه جذب از خانواده محترم درجه یک معزز شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا بر اساس بالاترین نمره کسب شده در آزمون جهت مصاحبه مطابق بند 2 تذکرات مهم دعوت و نفرات برتر جذب پست بانک خواهد شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی