عصر بازار

امروز ثبت شد؛

رشد ۷۰ واحدی شاخص کل بورس

عصر اعتبار- شاخص کل بورس در جریان معاملات روز یکشنبه در دومین روز هفته جاری بازار سرمایه با ۷۰ واحد رشد، در ارتفاع ۷۸ هزار و ۹۳ واحدی قرار گرفت.

رشد ۷۰ واحدی شاخص کل بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا؛ پایان معاملات امروز نشان داد که تعداد یک میلیارد و 909 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش چهار هزار و 650 میلیارد و 867 میلیون ریال در 117 هزار نوبت معامله شد.
    بیشترین اثر مثبت بر حرکت دماسنج بازار سرمایه نیز توسط نمادهای معاملاتی خپارس، خودرو و فملی رقم خورد و در مقابل نمادهای معاملاتی پارسان، تاپیکو و حکشتی با افت خود مانع رشد بیشتر شاخص شدند.
    برپایه این گزارش، در حالی که در معاملات امروز شاخص قیمت(وزنی- ارزشی) 27 واحد، شاخص قیمت(وزنی- ارزشی) 32 واحد، شاخص قیمت (هم وزن) 27 واحد، شاخص آزاد شناور 486 واحد ،شاخص بازار اول 104 واحد رشد کردند و شاخص بازار دوم با 174 واحد افت روبرو شد.
    به گزارش ایرنا، رضا غلامعلی پور معاون توسعه بازار فرابورس ایران به تازگی گفت : برخی پیش بینی ها در مورد وضعیت جهان در سال 2016 میلادی حاکی است: بر اساس این پیش بینی ها در سال پیش رو، رشد اقتصادی چین و کشورهای حوزه خلیج فارس کاهش پیدا می کند و سهم تولیدات دانش بنیان از بازارهای جهانی افزایش خواهد یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی