عصر بازار

مدیر شعب بانک قوامین خبرداد

آمادگی شعب البرز برای خدمت رسانی در آستانه سال نو

عصر اعتبار- مدیر شعب بانک در استان البرز از آمادگی شعب این استان برای خدمت رسانی به هموطنان در آستانه سال نو خبر داد .

آمادگی شعب البرز برای خدمت رسانی در آستانه سال نو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید محمد موسوی مدیر شعب بانک در استان در همایش سراسری مدیران استان با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال نو با توجه به افزایش تقاضای هموطنان برای اسکناس های نو تمامی خودپرداز های مستقر در ادارات و برخی خودپردازهای مستقر در سطح شهر با اسکناس های نو پول گذاری شده و تامین نقدینگی شعب و تعیین شعب شیفت نوروزی نیز انجام شده است . 
    وی با بیان عملکرد موفقیت آمیز شعب استان در سال جاری تصریح کرد : در 10 ماه گذشته با اقدامات انجام شده در راستای دست یابی به اهداف در بخش بازاریابی مدیریت شعب البرز موفق شد در 8 ماه رتبه نخست و در 2 ماه رتبه دوم را در سطح کشور در مجموعه بانک کسب کند. 
    موسوی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های مهم بانک کاهش قیمت تمام شده پول است ، گفت:  باید در جهت کاهش قیمت تمام شده پول از تمامی توان و ابزارهای موجود سازمان نهایت استفاده و بهره وری را داشته باشیم .
    مدیر شعب بانک در استان البرز در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص معوقات خاطر نشان کرد: انجام اقدامات قانونی دراین زمینه از طرف مدیریت به جد پیگیری و رصد می شود .
    وی با تاکید بر بهره گیری از ابزارهای جدید بانکی برای خدمت رسانی به مشتریان از قبیل "جی بی نت " (اینترنت بانک) ،" جی بی فون " (تلفن بانک) ،" جی بی تل "(همراه بانک) ، خاطر نشان کرد : انشاالله به زودی شاهد ارائه خدمات متنوع بانکی خواهیم بود.
    موسوی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه واقعی سازمان است ، گفت : پیگیری مشکلات کارمندان و تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی آنان یکی از اولویت های مد نظر مدیران بانک است .
    بر پایه همین گزارش ، رحمان کشاورز افشار معاون اجرایی شعب البرز نیز در این همایش به بررسی وضعیت استان در برنامه کسب و کار و بازاریابی پرداخت و خاطرنشان کرد : خوشبختانه عملکرد موفقیت آمیزی در این حوزه داشته ایم و در 10ماه گذشته 8 بار رتبه نخست را در زمینه بازاریابی در سطح استان ها کسب کردیم .
    وی با بیان اینکه عامل اصلی رسیدن به این موفقیت ، برنامه ریزی دقیق ، بررسی و شناسایی نقاط ضعف شعب بوده است ، افزود:
    در راستای توسعه بازار راه اندازی 9 دستگاه خودپرداز جدید و در مجموع 51 دستگاه خود پرداز در این استان از مهم ترین اقدامات این مدیریت بوده است و تا پایان سال جاری نیز چندین دستگاه دیگر در مکان های پر تردد جانمایی خواهد شد.
    معاون اجرایی شعب البرز در ادامه با بررسی وضعیت مالی و منابع استان با توجه به شرایط جدید نرخ ها و تاکید بر اجرای دستورالعمل های بانک مرکزی تصریح کرد: منابع استان البرز از ابتدای سال جاری تاکنون افزایش قابل قبولی داشته و با توجه به شرایط جدید و بازار رقابتی بین بانک ها ، حفظ و جذب منابع با هزینه کمتر در اولویت قرار دارد .
    فرخ فرساد معاون اعتباری شعب البرز نیز طی سخنانی با اشاره بر لزوم بازدید از محل فعالیت متقاضیان تسهیلات و تهیه گزارش اعتباری گفت: همکاران باید بر صدور ضمانتنامه با رعایت کلیه ضوابط و مقررات و انتخاب سرفصل تسهیلات پرداختی با درخواست مشتری دقت داشته باشند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو