عصر بازار

توضیح محسنی‌اژه‌ای درباره پرونده‌های «پدیده شاندیز» و «ثامن الحجج»

عصر اعتبار- سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با پرونده‌های پدیده شاندیز و موسسه ثامن الحجج توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیح محسنی‌اژه‌ای درباره پرونده‌های «پدیده شاندیز» و «ثامن الحجج»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود در رابطه با پرونده موسوم به ارزی گفت: محاکمه در این پرونده به پایان رسیده و ان شاء الله حکم آن به‌زودی صادر می‌شود.

    وی ادامه داد: بر اساس کارشناسی انجام شده درآمد نامشروع در این پرونده 181 میلیارد تومان برآورد شده است. در این پرونده 10 نفر محاکمه شدند که 6 نفر آن‌ها به صورت حضوری به پرونده‌شان رسیدگی شد و 4 نفر دیگر به دلیل اینکه فراری بودند طبق ضوابط حکم غیابی برای‌شان صادر شد.

    وی در رابطه با پرونده موسسه ثامن الحجج اظهار کرد: تاکنون 147 هزار نفر پول‌شان را دریافت کردند و مجموع پولی که افراد تاکنون به دستشان رسیده 308 میلیارد تومان است؛ در واقع افرادی که در این موسسه دارای سپرده بودند تا 20 میلیون تومان، به آن‌ها پرداخت خواهد شد که ان شاء الله این مبلغ بالاتر نیز خواهد رفت.

    سخنگوی دستگاه قضایی اظهار کرد: امیدواریم با تلاشی که بانک مرکزی و دادستانی انجام می‌دهد تمام سپرده گذاران بتوانند پول‌شان را دریافت کنند.

    محسنی‌اژه‌ای در رابطه با پرونده پدیده شاندیز نیز گفت: در رابطه با این موضوع ستادی در استان تشکیل شد و با تصمیم ستاد مربوطه هیأت مدیره جدید انتخاب شدند. همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی نیز برای سرمایه‌گذاری جهت اتمام پروژه اعلام آمادگی کردند و با توجه به تشکیل هیات مدیره جدید امیدواریم این پروژه کار خود را ادامه دهد تا مردم به حق خود برسند.

    سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با پرونده متهمینی که به عزاداران امام حسین (ع) در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان حمله کرده بودند گفت:‌ این حمله منجر به شهید شدن دو نفر و مجروح شدن سه تن از هموطنان‌مان شد که بعد از شناسایی افراد پرونده تکمیل و کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال خواهد شد، ان شاء الله دادگاه نیز در وقت مقرر برگزار شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو