عصر بازار

افتتاح مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای بانک ملی ایران در برازجان

عصر اعتبار- مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای بانک ملی ایران در شهر برازجان با حضور جمع کثیری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و امام جمعه شهر برازجان افتتاح شد.

افتتاح مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای بانک ملی ایران در برازجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این مدرسه با مشارکت بانک ملی ایران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با هزینه‌‌ای بالغ بر هفت میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
    مدرسه فوق در زمینی به مساحت 1756 مترمربع با زیربنای 662 مترمربع، در دو طبقه احداث شده و دارای 6 کلاس با امکانات نوین آموزشی می‌باشد و ظرفیت پذیرش 210 دانش‌آموز را داراست.
    در این مراسم امام جمعه شهر برازجان، معاون فرماندار دشتستان و مدیرکل آموزش و پرورش دشتستان ضمن تقدیر از این اقدام بانک ملی ایران، آن را گامی بزرگ در رشد و بالندگی علمی و فرهنگی استان عنوان کردند و حضور دائمی این بانک در انجام رسالت‌های اجتماعی و اقتصادی را مورد تقدیر قراردادند.
    کریم‌ ریگی‌زادگان رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه بانک ملی ایران همواره در اموری همچون ساختن مدرسه، آزادسازی زندانیان دیه و سایر اقدامات خداپسندانه حضوری فعال و پررنگ داشته است، خبر از ساخت دو مدرسه دیگر را در استان با مشارکت این بانک داد. در ادامه مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اهدای لوح و تندیس از مشارکت بانک ملی ایران در این پروژه تقدیرکردند.
    در پایان این مراسم تعداد 150 نفر از دانش‌آموزان با افتتاح حساب به عضویت کانون جوانه‌های بانک ملی ایران درآمدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی