عصر بازار

سردار کمالی خبر داد

فروش خدمت سربازی در سال ۹۵ صحت ندارد

بحث پرداخت جریمه مشمولان غایب در سال ۹۵ نیز اجرا می‌شود

عصر اعتبار- جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که فروش خدمت سربازی در سال ۹۵ صحت ندارد، اعلام کرد: در سال ۹۵ بحث پرداخت جریمه مشمولان غایب دنبال می‌شود.

فروش خدمت سربازی در سال ۹۵ صحت ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اخبار منتشر شده پیرامون فروش سربازی در سال 95 اظهارداشت: فروش خدمت سربازی در سال 95 صحت ندارد.

    جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بحث پرداخت جریمه مشمولان غایب در سال 95 مطرح شده که کلیاتش در مجلس تصویب شده است.

    سردار کمالی ادامه داد: بنا بر پیشنهاد ستاد کل کسانی که بیش از 8 سال غیبت داشته و در سال 95 مدت غیبتشان از سربازی به 9 سال می‌رسد می‌توانند با پرداخت جریمه از خدمت سربازی معاف شوند.

    این مقام ارشد ستاد کل در پاسخ به دیگر پرسشی در مورد مهلت پرداخت جریمه مشمولان غایب ثبت‌نامی در سال 94 خاطرنشان کرد: این دسته از ثبت نام شدگان می‌توانند تا پایان سال اقدام کرده و جریمه خود را بپردازند؛ اگر اقدام نکنند باید در سال 95 جریمه را بپردازند که قطعاً میزان جریمه افزایش خواهد یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی