عصر بازار

رونمایی از ۳۰۰۰ قطعه تک کارت بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند

عصر اعتبار- طی مراسمی در شعبه بیرجند بانک سرمایه از ۳۰۰۰ قطعه تک کارت(کارت هوشمند چند منظوره) کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند رونمایی شد.

رونمایی از ۳۰۰۰ قطعه تک کارت بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسم رونمایی از 3000 قطعه تک کارت سرمایه کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، افروزی، معاون شعبه بیرجند بانک سرمایه ضمن قدردانی از مقام شامخ فرهنگیان و معلمان و تشکر از همکاری کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند اظهار داشت: ما قصد داریم از محصولی رونمایی کنیم که فرایند ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان را بهبود و تسهیل نموده و پروسه واریزی های فرهنگیان عزیز را از سه روز به 30 دقیقه کاهش دهد.

    وی افزود: تک کارت بانک سرمایه دارای قابلیت های فراوانی است که در ابتدا تعدادی از این امکانات مورد استفاده قرار می گیرد و به تدریج این دایره تا جایی توسعه خواهد یافت که فرهنگیان برای خدمات رفاهی و درمانی و همچنین دریافت خدمات بیمه ای از این کارت استفاده خواهند نمود.

    افروزی در توصیف تک کارت سرمایه فرهنگیان اظهار داشت: تک کارت به عنوان یک کارت بانکی هوشمند با قابلیت ویژه و چند منظوره با پیش بینی کاربردهای متعدد به عنوان ابزار کارآمد برای پاسخگویی به نیاز مشتریان جهت استفاده از سرویس دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروشگاهی، خدمات اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک و اس ام اس بانک طراحی و تولید شده است.

    در بخش دیگری از این مراسم، شیروانی، مدیرعامل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند، طی سخنانی بیان داشت: کانون بازنشستگان به دنبال این بود که اعضای کانون با یک کارت شناسایی معتبر و جدید در جامعه شناخته شوند و از این پس خدمات و پرداخت های فرهنگیان بازنشسته به تک کارت سرمایه واریز می گردد.

    شایان ذکر است این جلسه با حضور سعیدی، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، سیاری، نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خراسان جنوبی، مدیرعامل و مدیران کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان، همکاران شعبه بیرجند بانک سرمایه و سایر مدیران استانی برگزار شد و در آن از تک کارت سرمایه فرهنگیان کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند رونمایی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو