عصر بازار

پرداخت ۵۵ میلیون تومان بیمه به هر نفر از حادثه دیدگان فاجعه منا

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه ایران گفت: متوسط نرخ ضریب نفوذ بیمه در دنیا ۶.۲ است که این رقم در کشور ما ۱.۲ است.

پرداخت ۵۵ میلیون تومان بیمه به هر نفر از حادثه دیدگان فاجعه منا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبر آنلاین ،در نشست هم اندیشی بیمه ایران که امروز صبح در محل وازارت اقتصاد برگزار شد، سید عباس حسینی مدیرعامل بیمه ایران به تشریح عملکرد این بیمه در سال جاری و تشریح چشم انداز سال آینده پرداخت.

    وی گفت: شعار بیمه ایران منبعث از برنامه های راهبردی آن است و در ابن برنامه راهبردی قصد داریم به بیمه اول در منطقه تبدیل شویم.

    وی با بیان اینکه 40 درصد صنعت بیمه کشور در بیمه ایران قرار دارد،اظهار داشت: در سال 94قرارداد بیمه مکمل خانواده های جانبازان را حفظ کردیم و در10 ماهه سال 94 حدود 15 میلیون فقره بیمه ایران فروخته شده است.

    حسینی ادامه داد: 7 هزار و ششصد میلیون تومان مجموع درآمدهای ما در سال 94 بوده که این میزان 10 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

    مدیرعامل بیمه ایران گفت: متوسط سرانه بیمه ای در استان تهران با مبلغ 225 هزارتوان بیشترین و در سیستان بلوچستان با 35 هزار تومان بود.

    او با بیان اینکه  در سال 94 ، 4 هزار و هشتصد میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم که این رقم رشد 10 درصدی دارد،عنوان کرد: علیرغم تمام تنگناها توانستیم حق بیمه های معوقه و موضوع قرارداد بنیاد شهید تامین اعتبار کنیم.

    حسینی یکی از بزرگترین قراردادهای بیمه ایران را قرارداد با  بنیاد شهید عنوان کرد و گفت: در مورد پرونده بیمه توسعه که بحران های بسیاری را ایجاد کرد، شورایعالی بیمه کشور مقررکرد که بیمه ایران تمام اموال و دارایی های این بیمه را در اختیار بگیرد.

    او افزود: در خصوص سایر پرونده ها در سال 94بیمه مرکزی حدود2 هزار میلیارد تومان در اختیار بیمه ایران قرار داد  که برای حل این پرونده ها در بیمه توسعه، اسناد بیش از 150 میلیارد تومان از املاک به بیمه ایران منتقل شد و همچنین 380 میلیارد تومان وجه نقد به بیمه گذاران بیمه توسعه پرداخت شد.

    مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به فاجعه منا و  بیمه حجاج،یادآور شد:بیمه حجاج این حادثه به عهده بیمه ایران بود و بخش زیادی از خسارات زیان دیدگان حدود 55 میلیون تومان به هر نفر پرداخت شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو